Gå til innhold

er det noe som heter regelmessige kynnere? :S trenger mange svar

Anbefalte innlegg

på torsdag så gikk slimproppen, å etter de har jeg hatt noe helt grusomt med kynnere, netsen uten stop.. fra i går ettermiddag til nå har jeg hatt bare enda vondere.. mange av de kommer vedlig regelmessig. si ca 10stk av gangen, men de blir ikke noe vondere for hver gang da.. åsså stoper dte opp i si 30 min. så kommer noen litt uregelmessig igjen, å så begynner de å bli regelmessige igjen..

blir helt forvirra..

noen tips? er dte bare kynnere? eller en blanding av kynnere og veer kansje? ville dere ha sjekka det i dag hvis det var dere? eller venta til over helga??

Fortsetter under...

uansett skal det jo være 5 min mellom veer før man drar inn(det spørs hvor man bor da selvsat - om du bor langt unna er d jo annerledes!) men de vil gjerne vite uansett om det er noe på gang så de har oversikten litt fød du kommer inn..

bare ring og si fra du...haded jeg gjort! bedre å være føre var enn ettersnar ;))

bor ca 45 min unna med bil, er ikke så ille sånn sett..

Bare hadde vært så deilig å kunne fått bekreftet om det er kynnere, veer eller begge deler. om jeg har no åpning eller no.. klarer ikke stå eller gå engang nå, så vidt jeg hæler sitte og ligge.

Hadde bare vært godt med en bekreftelse på et eller annet..

takk for råda dere..

bare for flere ås i hva de ville gjort?

jeg har både regelmessige og uregelmessige kynnere stadigvekk, jeg..

var inne på SiV på mandag.. fikk STRENG beskjed om å ta det med ro.. vi har en uke på oss, vet du!! ;)

fikk beskjed om at de ikke tok gu på meg siden jeg ikke var 37 uker eller mer på vei, så vet du det også..

skjer det samme igjen, kommer jeg til å vente så lenge som mulig før jeg reiser inn, for det var UTROLIG kjedelig å bare ligge der fra 20-23 uten å ha noe å finne på!!

håper du har det bedre nå!!

klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...