Gå til innhold

45 - førtifem!! - prøveperioder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg tuller ikke, jenter! Så mange ganger har jeg opplevd den intense skuffelsen det er når mensen kommer!

Men jeg er så heldig at jeg i løpet av denne tiden har fått en nydelig jente som nå er 4 år.

Men det tok sin tid, for å si det sånn.

Nå er jeg laaaangt inne i prøveperioden for å få nummer to, og det er et grusomt slit, dette.

Leeeeeeiiiiiii!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI.. Ja da har du lov til å lufte litt frustrasjon her ja. Får dere noen hjelp til å bli gravide? Dere har fått det til en gang før!! Så krysser fingre for at dere får det til enda en gang! :))

Skrevet

Oiij.

Skal si du/dere er tøff som holder ut ! :)

Det er ikke lett nei.

Forhåpningene du får mellom EL og IKM, og skuffelsen som kommer for hver mnd TR melder sin ankomst !

Dere holder ut, og det er svært beundringsverdig !!

Ønsker dere LYKKE TIL videre, og håper spire nr. 2 sitter snart ! :)

Stor klem fra

Skrevet

ja sånn er det avogtil dessverre

har en gutt på 9 år og d gikk mellom 45-50 pp foør jeg ble gravid m neste mann! vi prøvet ikke like aktivt hele tiden men jeg var uten prev hele perioden. etter ca 45 pp så ble jeg gravid sånn helt uten videre!

denne gang har jeg fått pergo i 1 pp og skal til gyn. undersøkelser, for og forsøke og korte ned vente tiden...er nå i 2 pp, første pp med pergo

håper d er no hjelp du kan få så du slipper gå o

Skrevet

Hei jenter!

Takk for trøsten, - det trengte jeg.

Har IKM til fredag, men er ikke så optimistisk. Tror jeg kanskje ikke hadde eggløsning denne måneden...

- åhhhhhh -

...

Skrevet

har du vært til utredning, når du har prøvd så lenge. jeg trega veldig på at vi ikke gikk og fikk hjelp sist, men vi prøvde liksom ikke så hardt da, slutta med prev og tenkte lissom ikke så mye på det. etterhvert så tenkte jeg at vi sansynligvis ikke kunne få barn sammen. men somsagt så ble jeg plutselig gravid etter ca 4 år. hadde vi søkt hjelp så hadde jeg sannsynligvis blitt gravid på en tiendedel av tiden! er i 2 pp nå og har fått pergo, satser på at d skyter farten opp :)

ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...