Gå til innhold

Hei hei....ny på dette forumet....

Anbefalte innlegg

men det er vel på tide å flytte dit jeg hører hjemme...

Jeg er ei på 28, gift og ingen barn. Har vært prøver siden desember 2004, aldri vært gravid i denne perioden....som jeg vet om ihvertfall.

Etter endel undersøkelser og blodprøver , har vi svaret på problemet...

Lite antall svømmere.....

Vi ble henvist til Porsgrunn i Juni og fått innkall den 23 november. (bare 12 dager igjen) . Da håper jeg at noe skal skje og at vi får kommet igang med noe opplegg.....kanskje det blir en spire før neste jul er overstått??

Jeg tenker at dette forumet er mer passende, når man befinner seg litt i samma båt.....man får kanskje litt mer forståelse og bedre råd enn andre steder.....

Masse lykke til alle sammen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7047430-hei-heiny-p%C3%A5-dette-forumet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sarah78.

Jeg er 28, ugift, vært prøver i 1 1/2 år. Og heller ikke jeg har vært gravid, som jeg vet om ;)

Har gjort unna alle blodprøver, lap og sædprøver. Alle prøver ser bra ut. Det er nå litt over 1 mnd siden lap, og på tirsdag skal jeg tilbake til gyn. Spent på om det blir pergo og/eller IVF. I så fall blir det nok Porsgrunn på meg også.

Hører gjerne fra deg når du har vært i Porgrunn.

God helg videre og lykke til.

Vil bare si hei og velkommen til oss!

Har det blitt videre utredet hvorfor din kjære har lite antall svømmere ?

Hvis ikke kan jo det være en ide å få gjordt. Det kan jo være at det er noe som kan gjøres for å få opp svømmeantallet.....

Uansett må dere ha lykke til den 23.

Klem

Ja mannen min har vært hos Purvis flere ganger og fått ulike behandlinger.....forskjellige anitibiotikaer....men han finner ikke problemet til lite svømmere. :-(

Jeg er bare innstillt på å få medisinsk hjelp nå, begynner å bli lei av denne ventingen.....det tar på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...