Gå til innhold

Sa vet sjefen min det :-) (litt lang, karnsje kjedelig men en solskinnshistoie)

Tia med 2 ♀

Anbefalte innlegg

Jeg begynte ny jobb for noen måneder siden og har fortsatt prøvetid fram til februar. Så oppdaget jeg at jeg var gravid er 12 uker nå.

Snakk om sjokk , har fått beskjed for noen år siden av legen at jeg mest sansynlig ikke kunne få barn.

Gleden ble stor for graviditeten. Men så kom bekymringene . Ny jobb, Ny sjef, når og hvordan skulle jeg fortelle det.(man har jo hørt alle historiene om de som har mistet jobben, og jeg elsker jobben min.)

Snakket med en kollega om det, jeg jobber med barn og kollegan min måtte vite for jeg går rund å er kjempekvalm hele tiden. Ville jo ikke at hun skulle tro jeg var alvorlig syk.

Hun har vært fantastisk med å hjelpe meg slik at jeg kan komme gjennom arbeidsdagen. Vi omårdnet arbeidsoppgaver og så videre. og takket være henne har jeg ikke trengt å sykemelde meg selv de dagene kvalmen har vært på det værste.

Men det er klart at jeg hele tiden er litt bekymret når sjefen ringte eller kom innom.

Så her om dagen Var sjefen min innom, vi snakket litt for hun så jeg ikke ar helt i form og spurte mer halvt på spøk om jeg var gravid.....

Jeg ble ganske kald inni meg når jeg svarte, men jeg kunne ikke akkurat juge så jeg sa det som det var.

Og heldigvis har jeg en fantastisk sjef som bare gratulerte og var ordentlig glad på mine vegne.

Så nå går jeg rundt å føler meg så mye lettere. Vet jeg er kjempeheldig med der jeg jobber og takker gud for det.Og nå kan jeg glede meg til julebordet også istede for å bekymre meg for å måtte skjule at jeg er gravid.

:-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...