Gå til innhold

Andre som fort får hender som "sovner"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sinnsykt mye plaga med dette de siste ukene. Hendene mine rett og slett dovner bort. Var sykt irriterenes i går mårres når alamen gikk på mobilen og jeg ikke klarte bruke fingra..Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, mine hender sovner og.. spessielt om nettene,må bøye og tøye litt for at de skal våkne.. og nå har det begynnt med fotsålene og. hehe, må se litt rar ut når jeg vagger over gulvet på nettene..

Skrevet

ja! bare eg ligg med hånda helt flat så sovne den av! helt utrulig! aldri hatt d sånn før nå på slutten av sv.skapet! kansje d er normalt da?

Skrevet

Det er noe som heter Carpal Tunnel syndrom. Pga veske oppsamling i kroppen, kommer nervene i klem (er ikke flink til å forklare). Plaget skikkelig med dette jeg også. Spesielt om natta. Man kan få kjøpt skinner på apoteket ca kr 400 pr stk, så det er ganske dyrt. Hadde ikke jeg vært i uke 39 så hadde jeg også kjøpt dem. Råd fra jm mi: hold deg unna salt, drikk masse vann, unngå strikking (andre slike bevegelser som å brette sammen tøy - da blir gubben glad!!!).

Nevn det for jm på neste kontroll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...