Gå til innhold

Kvalm noen??


leeelo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 6 uker og 6 dager på vei, kjenner meg litt uggen bare, men ikke veldig kvalm, når kan jeg forvente meg at kvalmen kommer?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant ut at jeg var gravid da jeg var en mnd på vei. Dagen etter ble jeg kvalm, og har gått slik i to mnd.er nå. Holder og på å bli gal. Matlysten er og et kapittel for seg selv..... Noe møkk denne kvalmen. ikke noe god start på det som egentlig skal være ei fin tid. Men det kommer vel ;)

 

Lykke til!

 

(Ei trøst at det er flere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmen kom en dag etter jeg hadde tatt test, for en uke siden, er kjempekvalm. var kvalm sist gang men bare på kveldene, nå er jeg kvalm nesten konstant. gleder meg til det går over.

er det noe man kan spise som letter på kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vært kvalm i 3 uker jeg,føler d blir bare verre.reagerer my på lukter oxo serlig matlukt,røklukt osv huff håper d blir bedre ettervert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er idag 10+6 og det er denne uken som har vært verst. Klarer snart hverken å være hjemme eller på jobb for blir kvalm av lukta begge steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du slipper unna? Jeg er drittlei kvalme nå, orker ikke leke med sønnen min, huset ser ut som et grisehus, orker ikke åpne kjøleskapet eller varme babymat pga lukta og har ikke hatt sexmed mannen min på 3 uker fordi jeg synes han lukter middag. Nå er jeg skikkelig lei, orker ikke være blant folk og synes såååååååå synd på meg selv.. Men regner med at det er to-tre uker igjen før det gir seg. LEI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høyra andre som har det sånn! Eg orkar ikkje åpna kjøleskapet, for eg syns det luktar forferdelig. Mannen min skulle ta ut det som lukta så ille, men har verken ser eller luktar nokon ting. Det er nok berre nasa mi! Det hjelper å eta minst annan kvar time. Eg et mest rista brød/ostesmørbrød og knekkebrød med salte pålegg (fårepølse). Drikke hjelper og litt, farris og eplejus og frukostjus. Og å ligga heilt stille er og bra... Lykke il alle saman!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sprø hvis ikke kvalmen gir seg snart, fungerer jo ikke i hverdagen :/

 

Jeg er 8+1 i dag, og hvis d er som dem sier, verst i uke 10, da altså... D kan ikke bli verre enn dette, da gir jeg opp :/

 

Gid jeg var i uke 12-13, for da pleier d å lette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort bedre jeg heller:-( Ble kvalm når stikningene og krampene ga seg etter 5+5.... Nå er jeg 6+6 og må virkelig anstrenge meg for å klare å stå opp. Det går litt i bølger,men jeg føler hele tida at jeg har feber,er slapp,trøtt,kvalm,har klump i magen osv osv... Føler meg skikkelig blæh,og er utrolig glad for at jeg ikke må på jobb eller har barn jeg må ta meg av! Min eneste oppgave er å vaske klær og handle/lage middag,og det går akkurat.... Men det er ikke lov å klage,dette har jeg jo slitt for så lenge :-) Heldigvis skal vi ikke flytte før i januar,og da bør vel formen være bedre! Da får jeg også hunden min ned til meg,gleder meg til å gå lange turer med han! :-)

 

Dette med tørre salte kjeks er oppskrytt,forresten, hjelper ikke en dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D er faktisk et skikkelig slit å fungere på jobb nå for tiden.

Er hjemme i dag, pga omganssyke/influensa i helga... Eier ikke energi.

Hva skal man liksom spise når alt byr en imot???

 

Nei, jeg vil ikke ha Salinaskjeks, de er stygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...