Gå til innhold

Ligger våkne, men helt stille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger tulla ca 8 på kvelden, og tidligere sovnet hun nesten med en gang. Nå har vi begynt å legge henne i sprinkelseng, og etter det har hun ligget og sprellet og snudd seg både til mage og rundt om i senga. Sånn kan hun holde på en stund, i går kveld helt til halv ti. Jeg tror hun bare koser seg, for ellers hadde hun vel gitt beskjed, men det må da være veldig kjedelig? Noen andre som har det sånn? Hører med at hun er 6 mnder, og sover til neste morgen 7-8-tiden uten mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jenta mi på 6 1/2 mnd ofte og:) Bla hver morgen. Kan ligge sånn leeeenge. Tror det er bar eå nyte at de kan ligge litt for seg selv jeg! Viktig at de lærer seg til å trives i eget selskap også:)

Skrevet

Ja det er jo veldig deilig å vite at hun greier seg der inne alene i stillheten og mørket. Bare lurte på om det var noe rart.:-)

Skrevet

Det gjør gutten min også. Sovner etter max 30 min men ligger og skravler og koseprater med seg selv.

Han kan også ligge litt våken og studere smokken sin lenge når han våkner etter luren sin eller om morgenen. Syns det er så kos å se, de trenger jo litt tid for seg selv de også. Kjeder de seg så sier de nok veldig klart i fra.

Syns det er så deilig å se hvordan de utvikler seg. Fra å skrike med en gang de våkner til å bare ligge å kose seg en stuund for seg selv.

Også når det kommer til mat. Før så var han bråsulten og skrek og skrek til maten kom, nå har han mer tålmodighet.

Gjest Riga19 - jente 14.10.06
Skrevet

Sånn er også snulla mi på 4 uker, bare hun greier ikke å bevege seg fullt så mye. På dagen så pleier hun som regel å gråte hvis hun ikke holder på å drikke eller sover, men på natta, når vi legger henne, så kan hun ligge lenge uten å komme med gråtelyder...veldig rart, men deilig å kunne se henne våken uten at hun gråter!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...