Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Har en gutt på 6 mnd, som har 37,4 i tempratur. (vet ikke om dette blir regnet som feber eller ikke) Han hadde oppi i 38,3 igår. Mitt spørsmål er om jeg kan kle godt på han og ta en tur ut i vognen. Vi var ikke ute i det hele tatt igår, og edt hadde vært godt med en luftetur... Elles er almenntilstanden hans ganske bra...
yasmina Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Ja,det kan du. 38 og oppover regnes somregel som feber på barn. Så sant de ikke har utrloig lav normaltemperatur. Kle på han og pass på at han ikek fryser så går det helt fint. Er bare godt med litt frisk luft, bååde for han og deg Kos dere ute !
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Ok,37,4 er ikke feber:O) Selvfølgelig kan du ta han med ut en tur,det gjør han godt med frisk luft feber eller ikke:O)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Takk for svar. Da trur jeg det blir en tur ut på oss enere idag, dersom han ikke får feber igjen. Tror vi trenger litt frisk luft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå