Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Da jeg skulle ha vogn til min første var jeg veldig skeptisk til disse 3hjulingene og kjøpte en helt vanlig vogn. Jeg har ikke kjøpt trehjuling selv, men kjenner jo godt forskjell når jeg prøver andre som har dette. De er jo bare sååå mye lettere å trille.. Nå trenger jeg snart en søskentrille og det med at det er tryggere med 4 enn 3 hjul sitter fortsatt i meg litt, men siden 3hjulingene er så mye lettere å trille så er jo det et stort pluss når man skal trille to. Men når vekta er så stor forskjell på hver side er det trygt med 3hjuling da? Tvillinger som ligger i slike vogner er jo sånn ca like tunge, men søsken er det jo mange kg mellom...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 mange av søskenvognene som er 3hjulinger har 4 hjul da, feks oth og tfk. Blir jo på en måte en firhjuling,men hjulene forran sitter mye tettere. Jeg syntes de virker veldig stabile jeg.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 hei! jeg skal ha en til når 1mann er 2 år. vi har kjøpt en Phil og Ted e3 med søskensete. bruker den til han som er 1,5 år nå og den er super digg å trille! den har 3 hjul , det forreste svingbart , og er som en enkel vogn hvor søskensete plasseres enten under eller over selve vogna. når den lille er nyfødt vil den ligge i en mykbag... vi er kjempefornøyd med vogna hittil og har fått den anbefalt av 4 andre som har hatt tette barn. om du vil ha en dobbelvogn i bredden vil jeg anbefale deg å ha med svingbare forhjul. barn som kan sitte skal ikke sitte uten seler i vogna og s¨å sant de sitter fast er det ikke noen fare for at barnet skal velte vogna.. men jeg har prøvd å bruke vogna mi med låst forhjul og da synes jeg den er vinglete.. så skal du ha 3 hjul bør det forreste være svingbart. det krever at du er flink til å alltid låse vogna når du stopper og slipper den.. for den kan trille alle veier av seg selv om det er ugjevn bakke.. vogna vi har kjøpt kan du se på nettet.. søk på Phil og Ted på google og du finner den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå