Gå til innhold

Vær snill,si at dette gåt helt fint!!! (hopper en tur fra småtroll 1-2 ettersom det "aldri er noen der")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff min lille vakkring skal sove borte for første gang i natt,han er litt over året og bestemor har spurt mange ganger om han kan sove hos henne.Problemet er at jeg ammer,og gjør det om natta også...

Vet ikke hvordan han vil ta det å ikke få puppen,om han sovner eller om han kommer til å "rope" på meg i natt:(

Åååå...synes det er vanskelig,men han har sikkert godt av å kose seg med bestemor.

De kjenner hverandre godt,de ser hverandre hver uke og hun har lagt han flere ganger mens hun har vært her.

Vær snill,si at dette kommer til å gå kjempe fint!!!

(hadde tenkt å gå innom KIWI ettterpå å kjøpe meg 3 Heineken og slappe av,har ikke drukket på 2 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går sikkert kjempefint:)

Men jeg hadde ikke klart det:)

Skrevet

Det kommer til å gå kjempe fint !

Tar han flaske? Kan han evt få en flaske i stedet ?

Hvis ikke så går det nok fint uansett. Han vil ikke forvente pupp når han ser det er noen andre som tar vare på han.

Kos deg i kveld !!!

Skrevet

Hadde ikke du klart det???

En eller annen gang må man løsrive seg littegranne fra barna!Stakkars barn sier nå jeg...

Til HI

Om barnet er over året,ser jeg ingenting gale å la bestemor passe om natten.(Ikke før heller)..Bare kos deg du,det går nok kjempebra.Litt grining blir det nok,men barnet har ikke vondt av å være vekke fra mamma en natt.Dere kan prøve med flaske,enten med melk eller noe juce.

Lykke til!!

;o)

Skrevet

Så heldig du er da!! ;)

Kommer sikkert til å gå helt greit, tror det er værre for oss foreldre, enn det er for barna c",)

Skrevet

En eller annen gang må man prøve, og jeg er overbevist om at det kommer til å gå strålende. Benytt sjansen til å slutte amming om natta, kanskje?

Unger oppfører seg som regel forskjellig når de er borte og/eller foreldrene ikke er til stede. De kommer helt sikkert til å storkose seg :)

Vi reiste fra snuppa en helg fordi vi skulle i bryllup da hun var 7 1/2 mnd, og det gikk strålende. Men hun spiste ikke om natta da, hun slutta da hun var 2 mnd.

Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...