Gå til innhold

til dere som venter jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått beskjed om at vi venter jente.... er det trygt å stole på dette når jeg kun har vært 1 gang på ul... er det andre som trror på det??? etter en gang på ul, samtidig tenker jeg at når hun har sakt det må jo hun være litt sikker i sin sak... eller hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

vi fikk beskjed om det var "95 % sikkert jente". Så da regner jeg med at det skal mye til for at det blir en gutt.. Men jeg er fortsatt ikke helt overbevist. Har bestilt 3D UL i desember og regner med at jeg da kan få endelig beskjed. Og så kan innkjøpene av rosa greier begynne!

Skrevet

jeg fikk vite kjønnet i uke 27 så jeg stoler ganske mye på det.. men hadde jeg fått vite det i uke 18 så hadde jeg forberedt meg på at det kanskje kan være en gutt.. men nå tviler jeg sterkt på at jordmor ahar tatt feil..

Skrevet

kunne godt tenkt meg å tatt en sånn 3d ja, rundt uke 25-26 da må det jo være ganske tydelig,synd det er så dyrt.

Skrevet

Jeg var på ul i uke 16-17 og da sa jordmoren at det var ei lita jente. hun så kjønnsleppene sa hun. På andre ul i uke 20 sa den andre jordmoren at det var ei jente så nå velger jeg å tro på det:)

Skrevet

jeg fikk vite med nummer 2 i uke 30 at det var 120 prosent sikkert at det var ei jente...men ut kom gutten

Skrevet

Legen sa det var 99,99 % sikkert at det er jente, og skrev det i papirene. I tillegg viste han oss kjønnsleppene og dobbeltsjekket at det ikke var en tissemann der, så jeg føler meg relativt sikker jeg :)

Men, vi hører jo at det kommer ut "feil" baby av og til, så jeg gidder ikke ta helt av med shopping....

Mvh

Skrevet

Med førstemann fikk vi beskjed at dette var uten tvil ei jente. Og en mnd før termin fikk jeg en haste ul pga rare hjertelyder, og da spurte jeg kan du sjekke for sikkerhetsskyld hvilken kjønn det er. Fikk da beskjed om nei her var det en liten vakker gutt :D

Skrevet

på første ul på sykehuset så ville ikke jordmor si noe om kjønn,var så nysgjerrig at jeg bestilte privat time hos gynekolog. Der fikk vi besjed om at det var jente.

Var på sykehuset på ul i går pga magesmerter,og da sa legen også at her var det ingen tvil om at det var jente. Visste oss kjønnsleppene og greier,så jeg stoler nå 100% på at det er ei jente.

Skrevet

heisann!

jeg var på ul 10.11.06 og fikk også beskjed om ar det var en liten jente..har 2 gutter fra før så vet ikke om jeg tørr å glede meg for mye over det.prøve å vente med gleden når barnet kommer.for glad blir man uannsett da :) det er første gang jeg har villet vite hva det er.spennende..

Skrevet

jeg fikk vite på ul i uke 19 at det var en liten jente.jordmor så vist kjønnsleppene.men tør ikke og stole helt på det enda.skal på 3d i desember og da blir jeg nokk tryggere når det gjelder innkjøp av evt rosa:)

Skrevet

På ultralyd i uke 19 fikk vi beskjed om at vi med 99% sikkerhet venter ei jente. Vi kunne tydelig se de 3 strekene som blant annet indikerer kjønnleppene. Så vi er rimelig sikker ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...