Gå til innhold

hei..noen her som venter barn nummer 3??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er! Fant det ut for en uke siden og er litt i sjokk enda siden dette kom et år eller to før vi hadde tenkt det selv;)

Termin vil være omtrent på 2 årsdagen til minsten tror jeg. Storebror vil være 3 år 9mnd...

Foreløpig anonym som gravid...

Jeg er også gravid med 3.mann! Har 2 gutter fra før. Foreløpig går det veldig bra, men merker at jeg har mindre tålmodighet mannen min enn ellers. Stakkars, det er jammen bra han har vært gjennom dette før og vet at det går over.

jeg gjør.. akkurat nå så føler jeg meg ikke helt på topp.. uoverenstemmelser med gubben (les:skravlesiden) er 9 uker i morra.. Hadde gledet meg sånn, men nå................................................

Kvalmen går opp og ned, kommer og går.. var ikke slik med mine to forrige.. Og det var gutter og alt gikk smertefritt..

Annonse

hei...er har også kvalmen kommet..den kommer i grunn flere ganger i løpet av dagen. har ei jente på 5 og en gutt på 1 år fra før..men hadde lette og ikke-kvalme svangerskap med begge de to..tror det blir tyngre denne gangen, men får se

hei ja jeg også venter nr tre, har to jenter fra før av jeg da. Jeg er ikke i særlig god form, er mye kvalmere og mye trøttere enn begge mine to forige svangerskap. Jeg er nå i min 10. uke , så håper kvalmen snart gir seg, er kvalm hele døgne. ÆSJ.

Gjest julimamma

Jeg venter også nr. 3! Har vært tungt i et par uker, pga kvalme og trøtthet - men det har kommet seg:) Er 7+5. Har to gutter fra før på 2 og 7. Er selvfølgelig spent på hvordan det går når magen og jeg blir extra stor...og på hvordan det blir å ha 3 barn!

Jeg venter nr 3 nå :-) Det har vært et nervepirrende svangerskap så langt med mye blødninger, blodansamling ved siden av fosteret og sånt, men nå begynner jeg vel å komme over den verste risikosonen håper jeg. Skal på en siste tidelig UL om vel 1,5 uke og sjekke at blodansamlingen er borte og Bitteliten har vokst som h*n skal. Har vært mye kvalm, men er mye, mye bedre når. Håper at 2.trimester blir et flott trimester!

Annonse

Joda, her er også nr. 3 å vente.

Har en gutt på 3 år og en gutt på 3 måneder fra før. Ikke helt planlagt med nr. 3, men like ønsket som de 2 andre.

Er usikker på terminen min. Er alt mellom 5 og 11 uker på vei.

Skal til tidlig UL forhåpentligvis denne uke så jeg får litt mer klarhet i alt.

Foreløpig har jeg ikke noen plager i svangerskapet, er bare mere trøtt/gjespete og kjenner noe ømhet i brystene. Har visst i ca 1 uke at jeg var gravid.

Hei. Jeg venter også nr 3. Har to gutter på 11 og 14 fra før, så blir skikkelig attpåklatt dette;-)

Sambo har to tenåringer også..

Gleder meg veldig!

Foreløpig fin form, merker nesten ingen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...