yasmina Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Jeg kan nesten ikke tro det for lillegutt på 5 mnd har pleid å våkne hver time om natten. Vi legger ham klokken 1900 og så pelier det å være mat kl. 21,22,23,24,01,02,03,04,05 og så står vi opp kl. 0630. Tilgjenngjeld så spiser han ikke på dagtid... Ja, vet.Litt sær unge...... Har jobbet sammen med HS for å bli kvitt problemet og i går sov han til 22.30. Fikk mat og sov til 0500 for så å sove videre til 0730. Håper det blir sånn fremover...... Det var ufattelig skjønt etter å ha vært våken på nettene i mange mnd. Ikke har jeg fått tatt det igjen heller da vi har en til på 20 mnd.
BizziBee Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Gratulerer! Måtte smile når jeg leste innlegget ditt, for jeg kjenner så godt igjen følelsen første gang hun sov mer enn 3 timer sammenhengende... Håper at dette er et tegn på at gutten din er på vei til et nytt (og bedre) sovemønster da! ..... og jeg har dyp respekt for alle her inne som klarer og sjonglere med flere enn ett barn. Selv har jeg fullt opp med min lille snuppelure:)
yasmina Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 Takk takk !!! Var en lettelse å få sove litt i natt. Var uthvilt kl. 0400 og sende sambo inn forå se om han pusta Fikk nesten sjokk da jeg så på klokka...hehehe. Så nå er det bare å håpe at det varer ! Ellers så er det en myte at en ungen er som en og at to er som ti...... Er kjempe kos med to
Muffinsmamma Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Hvordan fikk du til dette onemorepls?? Jeg vil også....
yasmina Skrevet 11. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2006 Hehe... Vi har gitt lillegutt grøt i en mnd nå. Han får både til frokost og kvelds. Dette i samråd med helsestasjonen da han ikke vil spise på dagtid. Vi tror det er det som har gjort susen, men ikke vet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå