Gå til innhold

Kiropraktor anbefaler keisersnitt....

Anbefalte innlegg

Jeg har skader i nakke og rygg og legen min og kiropraktor mener jeg bør søke om keisersnitt denne gangen, så jeg er søkt inn for samtale.

Under forrige fødsel ble jeg så hemmet av ryggen at jeg ikke klarte å gå (har slått ut noen skiver, så jeg har instabilitet). Ble derfor liggende uten å klare å gå, så de måtte ta vannet fordi riene stoppet opp.

I ettertid har jeg også fått en prolaps ved skadene mine, og har hatt to perioder med sykemelding siden mars pga dette. Nå anbefaler de meg å vurdere keisersnitt!

Noen som har fått keisersnitt av slike grunner?

Spent på hvordan det stiller seg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7046358-kiropraktor-anbefaler-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!! jeg har ett gammelt nakkebrudd og har endel nerveskader og er generelt svakere i kroppen pga det, var inne på vurdering på sunnaas sykehus der de har spesialister så de har sendt anbefalning om keisersnitt på meg også pga erfaringer... jeg har heller ikke vært på samtale på sykehuset enda så er like spent som deg, men legen sier at det ikke bør være noe problem med å få det!! når har du termin og hvor i landet bor du??

Jeg bor i Telemark (notodden) og har termin 7 Februar... du da????

Jeg har og instabilitet og sånn i nakken i tillegg til ryggen, kiropraktor mener det ikke bør være noen problem.

Jeg VIL jo føde normalt om jeg kan, men har ikke lyst til å være lam etterpå heller.... :( Etter opplevelsen sist, skremmer det meg nå, nå som skaden att på til har forverret seg.

Det blir spennende å se, da.....

Hvor lang tid tar det før man får time på sykehuset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...