Gå til innhold

2 Kinesiske kart......!


*Angelface*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stoler ikke på noe sånt jeg, men det er jo litt morsomt å sjekke:)

Det på babyverden viste ihvertfall riktig i forh til datteren jeg har fra før, og min venninne med jente i magen. Det andre skal jeg sjekke ut nå! Regner med du fikk motsatt på de to siden du spør..

 

Lykke til uansett hvilket kjønn det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette er vel ikke til å stole på uansett, vil jeg tro... I følge babyveden sitt kart skulle min førstefødte som vitterlig er en gutt, ha vært ei jente. Så det stemmer jo ikke alltid. Men jeg har sjekket litt ut blant mine venninner, og faktisk, ganske ofte stemmer det (babyverden sitt).

Barnimagen sitt har jeg ikke sett noe på.

Litt gøy er det jo uansett ;0)

Tror ikke du bør male barnerommet etter svarene du får der. *knis....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at på det første kartet skal du ta den alderen babyen ble unnfanget, mens det andre skal du ta aldern du er i når barnet kommer... Hmm..=) Morsomt uansett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det på barneverden stemmer i forhold til mine 2 gutter. Hvis det stemmer at nestemann er en jente, stoler jeg blindt på det! Gleder meg til ultralyd om 6 uker, da finner jeg ut av det;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, Tingeling_80! Det må jo bare stemme da!!!

 

;) Kjekt med sånn spåing, men vi får vel ta det med en klype salt...

Her er et til sted for de som er interesserte:

 

 

http://www.gravid.se/

 

(Det går ikke an å linke direkte, men se litt nede til høyre... under en grønn overskrift... der står det: Barnets køn...)

 

Så får vi se da! Det stemmer med sønnen vår alle steder... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått opp tilsammen 3 jenter og 1 gutt på det kinesiske kart.

Jente på ringtesten.

Jente hos to tlf spådamer

Gutt hos to andre spådamer.

Jente på Nåltesten.

Jente på pendel.

 

Så nå er det spådd 7 jenter og 3 gutter:)

 

 

Jeg syns det er morsomt å høre hva forskjellige sier.. Får meg er dette noen av det mest spennede å lure på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, Angelica! Du har det travelt, du!!! ;D

Om det blir gutt eller jente er vel noe de fleste av oss lurer på- blir spennende å se! Utrolig fascinerende å se det lille vesenet som kommer ut!

Personligheten er jo minst like spennende! Vi holder på å le oss i hel hver dag av den lille klovnen som poppa ut av meg for et par år siden ;D Å bli foreldre er helt fantastisk! Vi har massemasse å glede oss til!!!

 

Hva er nåltesten og pendelen, forresten?!! Har du ikke tatt den der... skavise... PLUMBO- testen?!! Heheh ;) Gøy dette!!! (Både det kinesiske fødselskartet og ringtesten stemte med sønnen vår, så vi får nå se denne gangen da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingeling77:

 

Hehe, travelt nei..:) Har heller lite å gjøre ...hihi..

 

Er enig at personlighet er viktigst..På lik linje som at helsetilstanden er på topp:)

Har en sønn på 4,5 så den morsomme fasen er litt over. (Derfor jeg er på`n igjen hehe)

 

Uansett, Nålteste: Ta en nål i en tråd over magen.Vipper den frem og tilbake er det en jente, går den i sirkel er det en gutt. (motsatta av ringtesten)

Pendeltesten:

http://www.gaia-no.com/Pendulering.html

 

Kan altså brukes til mer en å finne ut kjønn...Men ALT annet og!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...