Gå til innhold

presang til vordende far??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og pga av det diktet måtte jeg bare ut å kjøpe en farsdagsgave jeg og... Og kort med fine diktet i da.... var jo så rørende.

Kjøpte svart ferrari morgenkåpe... Slik at den vordene pappaen kan "frese" inn på barnerommet på natten med en melkeflaske og sulle gutten vår i søvn igjen, slik at mammaen kan få sove litt ekstra innimellom :))

Håper han tar hintet!!!! :D

jeg er ikek førstegangs fødende, men dette er min samboers første barn da.. så han får sånn snart pappa og stefar gave han da. hehe..

kjøpt 10par sokker (han er ram på å ødelegge sokker, og ønsket seg nye) åsså har jeg kjøpt en klut der det står verdens beste pappa på. og et kort..

Kommer meg ikke langt..får velte ned på kiwi'n og kjøpe en cola og sjokolade og skrive det diktet på linken her til han..han blir nok glad!!

Kjøper dere gaver til fedrene deres forresten?

Og - skifter dagen for farsdag i Norge hvert år..? Kan ikke huske det har vært på 12.nov tidligere (nå har jeg bodd tre år i utlandet siste tiden, men ville jo husket det iom at 12.nov er jo som sagt bursdagen min..??)

Jeg likte det diktet så godt at jeg har skrevet det fint på litt spesielt papir, og rammet det inn sammen med ultralydbildet. Så kan pappan ha det hengende over senga si- det tror jeg han vil sette pris på!

Jeg har også ei jente fra før, så han får "stepappa"gave også, vi har kjøpt ei Pondusbok som han ønsker seg!

Annonse

Jeg hadde ingen planer om å kjøpe farsdagsgave siden mannen min ikke er far helt ennå, men så spurte han så søtt om ikke han fikk farsdagsgave siden han nesten var blitt pappa. Tror det er første gang i historien han har fått med seg at det er farsdag! Så da får han noe likevel:-) Og så må jeg jo bake den obligatoriske kaken til min egen pappa. Syns egentlig hele dagen er litt teit når man er voksen, men hyggelig for barna å gjøre noe koselig for pappaen sin den dagen. Det koselige denne babyen kan gjøre for pappaen sin er faktisk å komme ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...