Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 Hei , til dere som har mistet... jeg mistet mitt første uke 9 , og som dere vet er det en helt forferdelig opplevelse. Og jeg må si det værste var den ventinga ... venter og venter . Min mens kom 6 uker etterpå , og testen viste også possitiv så lenge etterpå MEN det var bare "rester" i kroppen så lett å bli "lurt" av det . Jeg lot kroppen komme seg godt etter det som skjedde , ca 3 mnd etterpå tok jeg egg løsnings test og vet du : DER satt den igjen ) Det var kjempe bra og bruke eggløsnings test jeg ble overrasket når jeg hadde eggl , hadde det faktisk 6 dager etter mens, trodde det var 11 dager etter. så vi har jo prøvet på feil tid. Til oss som ikke har tid å gjøre det hele tiden var dette perfekt . Og det beste av alt jeg ble gravid igjen . Nå er jeg 5 uker på vei og får bare krysse fingrene Ville bare gi et lite tips, lykke til . Prøv å tenk possitivt og la kroppen vente litt og komme seg godt til neste mann , ventinga er utholdelig men kos deg med kjæresten i mellom tiden Og prøv eggl test om du ikke vet når du har det. lykke til ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7046168-til-dere-som-har-mistet-gode-ord-og-tips/
Hønemor --28pp Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Takk, det er godt å høre at det går bra senere. Litt oppmuntring, og gudene skal vite at jeg trenger det nå... Lykke til med spira!!! Ønsker deg en hærkig graviditet, så skal jeg kose med kjærsten, og satse på at det går vår vei snart. (men vente litt som du sa) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7046168-til-dere-som-har-mistet-gode-ord-og-tips/#findComment-7102200
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 Ønsker deg masse gode ønsker , det går nok bra . Men det lønner seg å la kroppen komme seg litt , lade opp til neste gang Prøv å ikke tenke på det . jeg VET det er sinnsykt vanskelig . Plutselig sitter den Lykke til PS: å la det gå en 3 mnd tid tror jeg er bare bra , jeg er veldig glad for det , føler meg mye bedre og klar for ny omgang når fått det litt på avstand ...vet ventinga er utholdelig . Men som jeg sier kos deg skikkelig med kjæresten, bare vær kjærester. Lag middag sammen, gå på kino, turer ... la ting roe seg og kroppen lade opp.Meg og kjæresten har det mye bedre og er veldig klare igjen Det går nok bra skal du se Tiden går fort , jeg lover Krysser fingre både for meg og deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7046168-til-dere-som-har-mistet-gode-ord-og-tips/#findComment-7105831
milla82 Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 Takk for gode råd. Mistet i uke sju, det er nå snart to måneder siden. Håper jeg snart blir gravid igjen, men i neste øyeblikk er jeg livredd for at det samme skal skje igjen.De fleste jeg har snakket med om dette svarer meg med at det er så vanlig, men det hjelper ikke meg, det var veldig vondt selv om det er vanlig! Jeg er lettet over at det skjedde så tidlig, hadde ingen synlige merker, men hadde begynt å glede meg til å bli mamma.Vi prøver iherdig nå, heldigvis har jeg funnet den mest tålmodige mann i verden! Er ikke bare enkelt å skulle takle en jente som plutselig bryter ut i gråt uten noen forklaring Merker hormonene bobler i kroppen,kanskje det er noe på gang? Venter i spenning:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7046168-til-dere-som-har-mistet-gode-ord-og-tips/#findComment-7112598
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #5 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg vet !! Lett for andre å si det er vanlig , men det er ikke så lett, det er fryktelig vondt ! Og det jeg tenkte hele tiden er hvorfor meg ? Er det noe galt ? Og jeg også gledet meg veldig ! Og klarte nesten ikke å vente . Men nei det skulle ikke gå den veien for oss. Men en ting kan vi jo tenke på og det er : At naturen ordner opp i det selv om fosteret ikke er friskt , og jeg vill gjerne ha et friskt barn Vet ikke hvor gammel du er , men vi har jo også god tid Så lenge det "bare" har skjedd 1 gang, tror jeg vi kan bare holde motet oppe og prøve igjen :) Godt du har en snill mann , klamr deg til han han forstår deg , husk at det er ganske vondt for han og. Jeg snakker veldig mye med kjæresten min om det som har skjedd og det hjelper veldig , jeg gråter ikke lenger ! Nå tenker jeg ikke så mye over at jeg er gravid , jeg glemmer det faktisk inni mellom , jeg venter med å styre mye med det tilfelle det skulle skje igjen. Hormonene bobler , det er bra , kroppen er nok klar igjen , og det skjer når du er klar. Husk: Det er kjempe viktig at alt er klar til neste mann , slimhinnen skal bli bra også og det tar litt tid, det beste er å vente litt tror jeg ihvertfall , 2 mnd . Men jeg tror det går bra snart for deg ) Har du prøvd eggløsningstest ?? Det funket på oss, full klaff med en gang . Lykke til !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7046168-til-dere-som-har-mistet-gode-ord-og-tips/#findComment-7144107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå