Gå til innhold

Smerter i magen!.. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig våknet jeg av smerter i høyre del av magen, omtrent der jeg vet at morkaka er..

Jeg lå på siden, og det var vondt bare når jeg pustet inn.

Når jeg la meg på ryggen fikk jeg et par kynnere.. så snudde jeg meg på andre siden og fikk vodt i magen igjen.. fremdeles bare høyre side når jeg pustet inn. Det var forferdelig å reise seg opp og få på tøflene pga. smertene... Hva i all verden kan dette være??

Er 23+2 nå...

Og gutten er aktiv her inne.. også i skrivende stund.. men man blir jo litt forfjamsa av slike rare smerter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det kan være jeg, men jeg merker selv at etter en natt er jeg ganske "mørbanka" i magen, tror nok jeg ligger litt for mye på magen ubevisst. Det kommer seg heldigvis etter jeg har stått opp. Er jo et bra tegn at den lille sparker da: )

Skrevet

kom til å tenke på en ting..

Kan det ikke være at babyn har sparket mye der i løpet av natten, slik at du er blitt litt "sår".. For det kan jo hende det å... men ikke vet jeg altså.. bare gjetter jeg nå egentlig:p

Skrevet

Uff.. ja jeg aner ikke jeg.. Hadde en lang samtale med mamma nå, og ho sa jeg bare måtte følge med videre. det er bra jeg ikke har kjent noe press nedover eller at det kommer væske fra skjeden.. Det er MANGE for tidlig fødsler på pappa sin side.. omtrent bare han som er født på tiden.. så jeg må bare passe på sier hun.. selv om det sikkert ikke var noe å bekymre seg for akkurat dette da sa hun...

Skrevet

hvor langt er du på vei da??

Skrevet

jeg så det nå.. hehe.. litt bortevekk vi hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...