Gå til innhold

hei.. hvor tidlig handler dere? j

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 15+2 og jeg klør etter å handle noe, men jeg har bestemt meg for å vente til etter jul, i tilfelle jeg får noe i julegave. Men jeg tror det er individuelt når man handler og hvor mye man handler. Mange som blir alene med omsorgen venter nok til fødselspengene kommer o.l. Jeg må uansett vente til jeg får litt penger å handle for. For billig er det ikke. Men du må nesten kjenne på det selv tror jeg. Hvis det er noe du her kjempelyst på, så tror jeg at jeg ville ha kjøpt det iallfall.

Annonse

Uke 15 nå, men har ikke kjøpt noe ennå.. Et tips til alle som klør i fingrene: Ta runden til familie og venner og se litt på hva de har (mulighet til å låne deg)! Da bruker du ikke penger, og får bedre oversikt over hva du må kjøpe selv og ikke..

Vi har kjøpt vogn idag, men det er vel også det eneste vi har kjøpt sålangt. Vi fikk et godt tilbud på en 2006 modell, så da slo vi til og kjøpte den litt tidlig. Dama i butikken var veldig snill og satte garantidatoen for kjøpet på termindatoen, selv om den ikke er før i mai til neste år. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...