kose endelig mamma Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 hei... jeg er 14 uker på vei. hvor tidlig begynte dere å handle inn litt? gleder meg jo så til å handle.
Jente19*31.01.07* Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 hehe.. skjønner deg godt.. Har ikke handlet en dritt jeg og jeg er 27 uker på vei:p men vi har fått mesteparten vi da.. så det er liksom ikke så my å handle.. men neste lørdag så skal jeg ut å handle babyklær med en stolt mormor som skal bli oldemor=) hehe.. Gleder meg veldig til det da
Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Hei Jeg kjøpte første Body og sparkebukse da jeg var 3+6, vogn kjøpte jeg et par uker før ordinær ul (tror jeg var 16 eller 17 uker da), seng et par dager etter, bilsete rundt uke 20, og klær har jeg kjøpt litt og litt etter som jeg har funnet noe jeg liker. Det er bare til å handle når du føler for det og lommeboka tillater det syns jeg:)
2 barnsmor 81 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 enig, er jo greit å få spredd utgiftene litt utover... selv har jeg ikke kjøpt en eneste ting enda. Vet ikke helt hvorfor, men har vel sett for meg at jeg bør vente til etter utralyden. Litt greiere når man vet kjønnet også.
<3MammaMia<3 Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte klær da jeg var 12uker på vei,kjøper litt og litt klær om gangen jeg da. Men har nokk klær nå,så det kjøper jeg ikke mer1 Får jo en del når den lille er kommet ut også:-) Vogn og stellekommode kjøpte vi rett etter UL. Seng og vugge får vi av mine foreldre:-) Så vi har bare de små tingene igjen,og de trenger vi ikke å stresse med enda:-) Er 27 uker på vei.-)
Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 hvordan kan man vite hva som er nok klær?? jeg har en mistanke om at jeg kommer til å kjøpe MASSE som jeg ikke får brukt....hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Siden vi har det meste fra sist, kommer vi ikke til å gå til innkjøp av noe særlig mye. Men jeg mener å huske at vi kjøpte vogn en gang mellom uke 22 og 26. Stellekommode, seng m/tilbehør, lekegrind++ fikk vi av mamma og stepappa ganske tidlig. Dette var ting mamma hadde tatt vare på etter at hun hadde babybutikk selv.
Gjest Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Vi kjøpte første body i uke 11 tror jeg det var.. Kjøpte seng for 4 uker sida og kjøpte vogn forrige helg Kjøpt noen klær når jeg finner noe jeg liker Bilsete har vi.. Jeg er 22+1
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Har handlet samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid jeg..kjøpte to par sokker og en lue som jeg pakket inn som smaboern fikk når han kom hjem fra jobb...hehe.Er nå i uke 16+1 og har kjøpt litt av vært.Skal kjøpe vogn og stellebord nå i januar på salg.Var og kjøpte de små pumaskone her på torsdag..søtt ja.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Vi kjøpte en søt fleecedress i uke 13, og vogn og bilsete i uke 20. Jeg er i uke 21 nå, og har nettopp bestilt sprinkelseng til jenta
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 jeg handlet ikke noe før for to-tre uker siden. Er i uke 27 nå (28 etter bims beregninger). Jeg følte at det var tryggest å vente med å kjøpe ting til ultralyden var overstått. Ville føltes tungt om jeg satt der med en vogn uten baby. Kan risikere det uansett, men sjansen er iallefall mindre etter ul. Står sånn kjøperådsliste her inne på bim da til de ulike trimestre. Du kan jo bare kjøpe noen kosedyr og annet småtteri nå da, for kosens skyld:) Lykke til!
Skilpadden Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Vi har det meste fra jenta vår var baby, så blir bare småting denne gangen. Kjøpte en pysjamas når jeg var 5-6 uker, og to luer denne uken. Vi ville ikke kjøpe noe før etter ul, for da visste vi om alt var bra + kjønn. De kunne ikke se kjønnet, så da blir det lite shopping. Det er så kjedelig med for mye nøytralt. Gøy å kle h*n som gutt/jente når h*n kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå