Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Orker ikke ha sex lenger, begynner sambo å ta på meg gremmes jeg nesten. Vi har et veldig godt forhold og jeg er veldig forelska, alikevell klarer jeg ikke den biten nå når jeg er gravid. Fælt å føle slikt, får jo veldig vondt av kjæresten min da!! Flere som føler det slik? Er det pga svangerskapet? Skjønner ikke jeg?
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 kjenner meg godt igjen der altså.. er nå 20+5 å sexlivet har bedre seg LITT,men ikke mye... det er ikke som før liksom...sex er det siste jeg tenker på for tiden,er bare trøtt å vil soe på kveldene...det hender jo at jeg har lyst,men ikke så ofte som før..det er nok svangerskapet sin skyld,hehhee....er nok ikke noe å gjøre med det enn å prøve å forklare det for sambo...
tuppen og lillemor Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 jeg er veldig glad i sex, men lysten er ikke akkurat stor for tiden nei, foretrekker kos og søvn....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Tror ikke du er den eneste som har opplevd dette. Husker at mannen min leste om dette for noen år siden - og mens vi var prøvere gikk han nesten å ventet på at det skulle skje her - da ville han visst at jeg var blitt ordenlig gravid he-he. Tror nesten han regner med at det kommer til å skje enda.. Det er jo ikke langt unna da - lysten har vært rimelig fraværende de siste månedene. Men vi prøver å ta det med litt humor - alle graviditets-symptomer er bra på en måte (selv om ikke alle er like behagelige da). Det går seg nok til med tiden - ingen permanent skade skjedd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Hadde det slik jeg også,men det ble verre etter fødselen.Jeg gremtes da han tok i meg,det kilte og var bare ekkelt.Det tok faktisk flere år før det ble som før,skikkelig vanskelig var det.Tror faktisk man skal være litt forsiktig å ta helt avstand fra sex under sv.skapet og etterpå,det kan ødelegge MYE,som er vanskelig å "rette på" etterpå.Prøv heller å slappe av med sexen,KOS ihvertfall mye.Hold kroppskontakten oppe ,ikke la dette passere i tillegg til sexen!Det var faktisk såpass ille og vanskelig dette hos meg at jeg er svært bevisst dette nå når jeg er gravid igjen, 22 uker på vei.Men er ikke sikkert dette blir et så stort problem hos deg da,lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå