Gå til innhold

andre kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet ca kl seks av kvalme. stod opp rundt 7 og spiste to skiver og rosiner. hjalp ikke, føler meg på en måte sulten men har ikke lyst på mat.. slimpropp begynnte å gå igår. termin om 1 uke. mindre bevegelse nå merker jeg..

noe gale?.. skikkelig kvalm...hjelp meg her;)

tusen tusen takk takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert mer at bebyen begynner å bli klar for å komme ut til deg:)

Hvis du er bekymret, er d bare å ta en tlf til føden, kanskje du får komme innom som snarest og ta en hjertelydsjekk :)

Ikke så mye plass der inne til bevegelse lengre heller, men er d helt stille bør du få d sjekket syns jeg :)

Skrevet

takk for svar og takk til kk for god hjelp. ringte opp og de ville ha meg på hjertelydsjekk. viste seg til min forbauselse at jeg hadde rier, helt små men dog.. dette kunne føre til kvalme/ubehag.

JM mente fødselen ville starte i løpet av helgen/tidlig uke, og hverfall før termin neste lørdag-dette var jo veldig spennende. fikk også ul av hyggelig lege. alt sto bra til med den lille og de vordene foreldre er nå beroliget:) legen ville derimot ikke si noe ang når vi kunne vente oss en fødsel, men den lille kommer vel når hanhun er klar.

lykke til alle sammen!

Skrevet

å!!

eg har termin om 8 dager, og er så kvalm som d går ann! spydde igår oxo, å har en masse små murringer, som har foregått ei uke allerede! kansje d er noe på gang her å? *krysser fingrene*

Skrevet

selv har jeg hatt mensmurringer i ca 4 uker nå.. men går til lege, ikke jm til vanlig, og der er det litt vel kjapt inn og ut, han svarer nesten aldri annet enn "det kan være helt normalt".. så tenkte at sånn skal det være.. lege på kk sa idag at riene begynnte på toppen av magen og spredte seg nedover. kjente på magen min og den var knallhard og sa sa han at jeg var midt i en rie..føler litt som jeg må ordentlig på do, løper hele tiden uten annet resultat enn litt skvetting.. slik har det vært 4-5dager. alstå masrier/rier (blir ikke klok på dette..).

det jeg egnltig skulle si var at dersom kvalmen vedvarte og jeg kastet opp/ikke fikk i meg mat skulle jeg komme tilbake for nærmerer undersøkelse, evt få en pille av et slag for å dempe kvalmen. ellers var det et relativt vanlig symptom..

lykke til til deg, tror du har tremin dagen etter meg, jeg har 18.11, så ikke lenge igjen for oss nå:)

Skrevet

hihi.. nei, ikke lenge igjen da.. ) har egentlig 18, det står det på helsekortet mitt, men fikk UL termin 21, men holder meg til 19, for det er "min" termin.. :)

håper det går greit for deg og, du som meg må vel begynne å bli rimelig lei nå også.. :)

satt å tenkte på om jeg skulle ringe JM, har også bare hard mage oppå nå, å ikke nede på magen, den er sunket no fryktelig, det er nå 12cm mellom brystbeinet å livmortoppen, den har jo vært helt der oppe før.. å har et vanvittig "nedpress"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...