en bergenser & en texaner Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Jeg bare luer Selv er jeg nå i mitt andre svangerskap, og "målet" har alltid vært å være ferdig med fødslene før jeg fyller 30 (har noen år på meg ennå) Åhhh nå må jeg få tak i mandariner kjenner jeg!
Mannemor Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 God morgen :-) Dette er mitt tredje og siste svangerskap. Klarte ikke å bli ferdig før fylt 30. Er 32år. Ååååja,mandarinene er kjempe søte og gode. Får ta meg en før frokost jeg God helg :-)
Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Dette er vårt første barn.. Tror nok vi vil ha ett til om et par år, og jeg vil være ferdig med småbarnsperioden innen fylte 30 håper jeg da... Det kan være vi vil ha 3.. men ikke flere. Vi får se hva som skjer.. Ungene kommer jo som de vil;)
Jente19*31.01.07* Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 dette er (selvfølgelig) våres første.. hadde ikke planlagt at hun skulle komme så tidlig, men jeg vil ivertfall ha to unger.. men jeg vil ikke ha de så tett jeg da.. slik som min mor.. vi er jo tre søsken med ett år mellom alle.. tre unger på tre år.. det hadde ikke jeg orka:p hehe.. ivertfall ikke oss=) Mandariner ja.. der sa du noe...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Dette blir vårt andre barn. Jeg har alltid sett for meg 3 barn. Men jeg tar ingenting for gitt,,, og tenker som så at hvis 2 barn blir tungt og jeg føler at vi har nok med å forsørge og ta oss av 2 så stopper vi der.. Vi må rett og slett se det an..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 jeg har to stebarn,så jeg og samboer hadde bare planer om et barn sammen=) men det ble to=) jippi...vi er kjempe glade for det likevel..men tviler på at det blir noen fler..
Cnath Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Vi venter også tvillinger, og det blir våre første barn Har alltdi sett for meg to - eller _kanskje_ tre barn, men nå tror jeg sannelig vi må ha _minst_ ett til en stund etterpå... Vi får se!
Gjest Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 jeg går med min første nå,er bare 20 da... men hjeg vil ikke ha flere enn 2 tror jeg...også skal det være noen år mellom de..
ormeynglet Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Har bestandig tenkt 3 barn, men føler at alderen jobber litt imot oss. Vi skal ha nr. 2 nå og er 33 år. Fikk nr. 1 en uke før jeg fylte 32 da, så vi er rimelig effektive. Føler at vi må ha en til ganske tett hvis vi skal ha 3, så det må vi nok bare se an etter at nr. 2 har kommet. Får se hvor slitsomt det er med to ganske tette først:)
tuppen og lillemor Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 jeg tenkte når jeg hadde fått mine to gutter, var det nok, men nå er de store og savnet ble stort, så nå venter vi vistno en lite jente, så det var jo utrolig koselig, blir tid til litt ekstra kos denne gang kankje.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Har lyst på 4, men sambo er ikke helt med på den..... Han vil kanskje ha tre...
Kakeåndsen Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Venter nr 2 nå, og dette blir nok mitt siste svangerskap. Sambo vil definitivt ikke ha flere en to, og jeg tror heller ikke jeg vil ha flere enn to. Ikke orker jeg et svangerskap til heller tror jeg, selv om dette så langt har vært himmelen i forhold til det forrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå