Gå til innhold

noen som har msn?

Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligger jeg og er kvalm og får ikke kommet meg på bim-treff før kvalmen gir seg, men jeg kunne jo godt tenke meg å "bli kjent" med noen som venter små på omtrent samme tid. Eller som har barn fra før på samme alder som min eldste.

Jeg har en gutt på 2 år fra før som er snill og omgjengelig med litt fart i.

Også har jeg termin i mai.

Noen som har msn og vil prate litt fram til jeg blir kvitt denne kvalmen og kan komme og treffe dere på bim treff?

send meg en mail med msn adressen på [email protected] så skal jeg legge deg til msn. (e-postadressen er ikke msn adressen min)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i østfold er du fra?

Skrevet

Bor i Fredrikstad.

Flyttet hit fra Oslo rett før vi fikk eldstegutten på 2 år.

Har bodd i sentrum til nå, men nå er vi i ferd med å kjøpe oss et hus på Kråkerøy.

Skrevet

hei!

sendte deg mail på msn adressa mi jeg... å noen ord om meg da. hehe... så vet du litt før du legger meg til om du vil.....

klem

Skrevet

hei igjen!!!!

får ikke sendt mailen til deg jeg.... den kommer bare i retur..... er du sikker på at den er [email protected], det er msn min så legg meg til da om du vil.....

Skrevet

Hei hei!

Er også fra Fredrikstad.. Akkurat funnet ut at jeg er gravid så blir dermed medlem i september klubben!

Min msn er [email protected]

Klem fra Marianne, 26

Skrevet

la deg til på msn jeg. så godta da om du vil....:-D gøy det... grattis så mye med spire på vei da....!:-)

• 1 år senere...
Skrevet

æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ linken vår marianne, hehehehhehe denne linken har betydd mye i tiden fra denne dato til nå også vidre.. hehehe, dette var den gang jeg og marianne møttes, hehehehehehhe så gøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...