Gå til innhold

Jeg har mange symptomer:

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Mensmurringer, stikkninger nederst i magen, ømme bryster, konstant alltid sulten, trøtt, tørst, kvalmen, kviser......

2 dager til ikm og alle symptomene kan være både tegn på graviditet og mensen. Kjipe greier. Tør ikke håpe, klarer ikke å la være. Selvfølgelig! Vil jo bli gravid!

Nå må jeg gå å spise litt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7045642-jeg-har-mange-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det var en rar kommentar.. Hvorfor skulle jeg ikke kunne være gravid i 2pp? Jeg har ei jente fra før og da ble jeg gravid før jeg rakk å prøve aktivt. Vet at det ikke har noe med saken å gjøre, trenger ikke bli det nå, men det fins nok av dem som blir lett gravide her inne.

Vi må jo få lov å håpe selv om vi er "nybegynnere"

Hei moota, jeg er ogsaa tidlig proever paa nr 2, (har 2 MA bak meg ogsaa da) Klart du kan vaere gravid tidlig! Jeg synes du er kjempeheldig dersom du er det. Det tror jeg Sussa synes ogsaa, og det var kanskje akkurat det hun mente... Lykke til og jeg tror kanskje du er gravid, er du det saa er du jo kjempeheldig og det er helt supert! =o)

Jeg tør ikke håpe, men må jo innrømme at jeg lurer på hvorfor jeg er kvalmen til alle tider og har kjempelyst på noe helt til jeg har spist bitte litt da er jeg stappa mett i 1-3 timer. Og da er jeg kjempe sulten igjen uten å ha lyst på noe å spise. Slik hadde jeg sist gang jeg var gravid også. Og det er bare noe av det. Men så er det dette her med innbillning og innbilt svangerskap og psyken..... Vil vertfall ikke teste før på mandag om ikke tr kommer før den tid da..

Jeg ER jo veldig heldig viss.... viss. Jeg leste det kanskje litt feil. Jeg er på nattevakt og er trøtt, kvalm og har vondt i magen.. Vil bare sove (og bli gravid =) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...