Gå til innhold

her er jeg på en liten visitt dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner dere veldig jenter! Jeg savner å skravle med dere om løst/fast og være endel av dette flotte felleskapet!

Jeg har det litt sånn opp/ned. Men slett ikke værst faktisk, forholdene, (eller mengel på forhold får jeg vel si) tatt i betraktning.

Tror det er værre med eksen...

Jeg har vel slått meg til ro med at jeg ikke får flere barn, at jeg ikke har en mann lenger, at jeg ikke vil ha ham tilbake heller. Jeg er veldig sliten etter alt som har været, men ikke ensom.

Det jeg er lei meg for er vel at man legger så utrolig mye vilje og følelser i et forhold over mange år, og så går det ikke. Litt bortkasta å bruke 10 år på å forstå at det ikke var den rette liksom. Men nå er det sånn det er.

Nå venter jeg på at den nye drømmeprinsen skal dukke opp, hahaha...

Ser meg rundt i all beskjedenhet, og observerer at menn på min alder er langt fra tiltrekkende. Uff, så blir det vel kloster på meg alikevel dere.

Men jeg bearbeider gjennom diktskriving, det fosser ut.

Og hvordan har der det? Still going strong? Vanskelig for meg å oppdatere meg, det er så lenge siden jeg har vært innom.

Tenker på gammelmamma, kristin 67 som skal ha tvillinger snart, og leste om Tindra37 som mistet sin lille. Så uendelig trist.

Gleder for noen og sorger for andre. Slik er bare dette livet.

Jeg er fortsatt og heldigvis veldig sysselsatt med hesteprosjektet, så det blir ikke mye tid til å sture. Jeg ønsker dere alt godt fremover, hver og en av mine gode venner! Send meg gjerne mail!

Stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor

kllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm

fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei novembernatt :)

Så godt å se at du har vært her inne,og det var veldig godt å lese at du har det noen lunde greit etter forholdene.Jeg håper virkelig at det med tiden dukker opp en ridder i skinnende rustning til deg,og hva kunne vel egentlig ha passet bedre enn at han kom ridende på en hvit hest..?Han er vel der ute et sted novembernatt,og mangler akkurat deg for å bli lykkelig !

Her inne er det vel som vanlig,skjønt det er flere nedturer enn oppturer,og mange har vært utsatt for flere nedturer på rad og rekke.Det skal noe til å beholde fokus og komme seg ovenpå igjen når det er på det værste,men jeg ser en etter en klarer det.Jeg beundrer mange av jentene her inne,og håper de lykkes snart.Jeg er også veldig glad vi har dette forum,slik at vi kan støtte hverandre.Nå prates en del av oss på msn også,og det er veldig koselig...

Jeg skulle gjerne sendt deg noen ord direkte novembernatt.Men har ikke mail adresssen din...

Vit at vi er mange her inne som tenker på deg,og ønsker deg alt godt!

God klem fra

Skrevet

godt å høre fra deg novembernatt, jeg har tenkt så mye på deg og er glad for at du av og til skriver litt om hvordan ting går for deg. Lov meg at du fortsetter med det.

Skrevet

Det var koselig å høre fra deg igjen, novembernatt -- vi savner deg her, vet du. Du hører liksom til selvom du nå skulle hatt tatt beslutningen om å sette strek for flere barn. Det er trist, men samtidig godt å ha forlikt seg med tanken -- da kan man gå videre ut i fra det.

10 år er lang tid når et forhold tar slutt, men jeg tror så bestemt ikke det var bortkastet; du har nok lært mye og utviklet deg som person gjennom de 10 årene. Jeg tror ikke på at noe er bortkastet; vi er en annen når vi kommer ut på andre siden, selv om vi kanskje føler vi tilbake på status quo.

Og så vil jeg hermed oppfordre deg til å se deg om etter menn som er både yngre og eldre enn deg; tror de kan oppleves som mer attraktive :-)

Ønsker deg lykke til videre emd prosessen og livet. Håper du finner lykken igjen i en eller annen form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...