Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Noen som er interessert i å kjøpe en Teutonia y2k-vogn ? Det er en 2005-modell, svart og grå. Selger vogn og softbag, enten sammen eller hver for seg. Dersom du er interesset send meg en mail på: [email protected] .
cocochin med to små Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 hvor mye for begge deler? sps. mål : hvor lenge er det plass til ungen i softbagen? Har termin i mai og lurer på hvordan det blir til vinteren med unge og vognpose og alt i vogna?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Det er ikke så veldig god plass i softbagen til teutonia. Har den selv, og det ble trang plass til lammeskinnspose. Men en odenwalder dunpose paser perfekt. Jeg får baby i januar og har ikke behov for å bruke bagen til vinteren igjen. Kanskje du heller skal gå for en hardbag. Kan kjøpes til teuntomiavognene det også.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg fikk barn i juni og brukte vel mykbagen til barnet var 5-6 mnd. Hadde saueskinn i bunnen og dyne over. Syntes det ble for varmt med pose hele sommeren. Sportsvogndelen får du lagt helt flatt, så når det blir for trangt med pose er det ikke noe problem å legge ungen rett i den. Var tenkt å ta 2900 for vogn og softbag, men kan godt forhandle litt på prisen. Dersom du er interessert kan det følge med stelleveske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå