BareLykke*GravidLykke* Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Som dere ser ruger jeg ennå. Men lå inne fra onsdag til igår. Har en infeksjon ett eller annet sted i kroppen og skal tilbake for nye prøver og vektestimering på mandag... Hvis jeg rekker det, jeg har nemlig skikkelige kynnere med 12 min mellomrom, så vi får se......
Praelia Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 oh har du det....? så spennende:)) Godt de passer godt på deg på sykehuset. Og at duskal følges opp videre. Vel kanskje du ikke rekker det som du selv sier. Krysser armer og ben for deg,hehe......
Gjest Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 spennende spennende!!! skulle ønske det var meg!!
mensana Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Oi!! Du er nå litt heldig også, synes jeg.. :-))) - men ikke med infeksjon, altså.. men fordi du kanskje snart får babyen din! LYKKE til!!!
popkind Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Nesten en thriller dette.... Masse lykkeklemmer sendes til deg!! Stor klemmmmmm )
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 10. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2006 Jeg må innrømme at jeg blir veldig sliten av det. På en måte vil jeg jo ha han ut å dille med han, men samtidig er jeg så sykt klar over hvor bra det er for de små å være der inne til termin i og med at jeg har to premature fra før. Men hver dag som går og han holder seg der inne er supert. Jordmor sa kanskje det blir en skikkelig farsdagsgave på samboeren min i år... det hadde vært litt artig...
popkind Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Skjønner at det tar på..!! JA, til farsdagsgave!!!!! Nattiklem
*Lucia* Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Spennende da......... :-) Håper du har fått sovet i natt!!
Snupidupi Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Kor spennanesn... du får knip at så godt du bærre kan ;D Også må du ha lykke tel om du plutseli må av gårde... bra du hold oss oppdatert Klem
Blinkimom Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 *Sender masse varme tanker* Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå