Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag/kveld da damer?

Anbefalte innlegg

Må ærlig innrømme at størsteparten av kvelden har gått med på å irritere meg over enkeltes forsøk på å skape dårlig stemning her inne, og det faktum at de til en viss grad har lykkes med det.

men men. har brukt dagen min ellers til å rydde og vaske litt, oppdatert meg litt på hva som har skjedd på bim, vært hos legen og fått strikka litt :)

Blir laaaaaaaaange dager synes jeg, så gleder meg veldig over at det ser ut til at advent er rett rundt hjørnet :)

Fortsetter under...

Heisann. I dag har jeg vært hos fysio(bekkenet) og på jobb. Kommer akkurat derfra nå!

Har lagt med godt til rette med dataen min nå, og tenkte å oppdatere meg på bim. Men ble bare trist av dette her jeg. Vi som hadde en slik fin side hvor alle respekterte hverandre, og ikke laget dårlig stemning.

Tror jeg holder meg til den taktikk å overse "slike"innlegg.

Ja tenk det er snart advent, tiden går fort samtideig som den går litt sent også:)hehe

Ha en fin kveld forsatt jenter:)

Hei,hei :-)

Jeg ble skikkelig forbanna over at noen skal prøve å ødelegge stemninga her inne...arg....

Ellers i dag har jeg vasket litt gulv,klær, sittet barnevakt til ei jente på 2 år og har baket kvæfjordkake (værdens beste) Nam nam :)

Får besøk av svigers i helga,så er d jo farsdag :-)

Klem

I dag har jeg gjort ferdig adventskalender til datteren min.

Trålet kjøpesenteret for å finne passende småting og var kjempe sliten da jeg kom hjem!

Ellers har jeg brukt kvelden til å SVI (!) kyllingvinger! Helt SVARTE faktisk... :-( Det var den fredagsmiddagen...hehe

Når det gjelder at tiden går sakte må jeg henge meg på dere andre: TIDEN STÅR STILLE!!! Merker at jeg er lett irritabel om dagen, fordi jeg kjeder meg sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...