Gå til innhold

Er så spennende dette her!!!

Anbefalte innlegg

Er på 4 dpo og jeg kjenner både murring og stikking...det er vel kansje for tidlig??!!!?!! Stikker litt i brystene og...spennende dette her ja!!! =)

Håper det blir en Juli-baby på oss =)

Lykke til alle sammen...og GRATULERER til alle dere som har testet positivt i det siste!! =)=)=)=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7043548-er-s%C3%A5-spennende-dette-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kobra=) når har du ikm? jeg har på tirsdag, og jeg synes også jeg kjenner masse! hehe...voksesmerter nedover bena, litt ømme pupper, og murring har d vel vært hele uka her...men tida snegler seg avgårde...og jeg har så lyst å teste nå!! Men de sier at d vanligste er å teste positivt etter ikm, men d går også an opptil 3 dager før. ps, hva er dpo? Klem fra meg :o)

dpo= days past ovulation (noe i den duren) ;)

Har vel ikm søndag den 19...er vel 10 dager til det....Håper jeg klarer å holde meg med den testingen...har to liggende...må iallfall vente til 10 dpo....da har iallfall egget festet seg (om det er et egg der...)

Jeg har gått på pergo denne mnd, så det kan jo være det er bivirkninger fra denne...låg dårlig på tirsdagen, 2 dpo, sterke mageknip og måtte spy en gang...

Lykke til med testingen på tirsdag da =) Håper det bor en liten spire hos deg!!!!!

Klem klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...