Gå til innhold

Kab

Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du også skal føde på ullevål med samme termin som meg, hvor gammel er du og har du barn fra før?

Jeg er 23 og har 1 sønn fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, vi skal føde rundt den samme tiden ja:)

jeg er 26 år og venter første barnet:)

Hvor bor du da? Jeg bor i Rælingen litt nord for Oslo.

Jeg lurer så fælt på når denne fødselen skal starte jeg altså:):)

Skrevet

Jeg bor på Haugerud fortiden, blir å flytte ut av oslo etterhvert, bedre for barna!

Har du msn?

Skrevet

Har ikke det desverre.. tenkt noe på hvor du vil flytte da?

Skrevet

Blir nok i retning lillestrøm, mulig helt mot nordkisa, siden ste brodern bor der!

Får dere jente eller gutt? Vi venter en gutt til vi ;o)

Jeg har forresten plass på avdeling B, har du?

Skrevet

Vi venter jente vi da:) Har også plass på føde B:) Førstemann!!! hehe:)

Skrevet

Det har rent av meg 2 netter på rad, noe om kvelden også, misstenker fostervann, men det er jo nesten likt som eggløsningsslim, vil ikke ringe føden i dag, kan evt vente til i morgen eller tirsdag skal jeg jo på kontroll hos jordmor også så...

Opplever du no mer utflod nå? Har lagt ut innlegg om det på skravlesiden, jeg hadde ikke sånn med førstemann.

Skrevet

Mulig det er noe mer urflod, men ikke noe nevneverdig. Men økt utflod kan være slimproppen som går litt etter litt. Er slettes ikke alle som opplever å få hele slimorppen ut sådan:)

Har ikke sett noe til noen slimpropp. Hadde en del kynnere i går, men ikke noe regelmessig og de variere veldig i stykre og varighet.

De sier jo at hvis man lekker fostervann så vil et bind bli gjennomvått på en times tid. Så du kan jo sjekke ved å ta på et bind og se hvor mye som kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...