Gå til innhold

Hei fantastiske spå damer.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har skjedd så mye i livet mitt nå. Harde påkjenninger. Sambo var i en arbeidsulykke og brakk ryggen og knuste andre diverse ting i kroppen, så jeg er og har vært mye bekymret. Mange tårer og det er egentlig ganske tungt.

Jeg lurer da på om dette vil ha noe innvirkning på fødsel og når jenta i magen kommer. Vi har termin 1 januar 2007. Ser dere om hun kommer før tiden eller om hun vil være der inne? Jeg er født 18.09.79.

Tusen takk for hjelpen jenter...om dere orker å ta dere tid til å spå meg....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg..:)

Skrevet

Hei Kjære deg.. :)

Hvordan går det med han nå?

jeg føler du vil gå til termin, mulig en romjulsjente :))

Skrevet

Hei twig...

Joda,det går jo bedre, det er jo tre uker siden fallet, men han har jo ligget på sykehuset siden. Opererte i hele går, så fikk ikke sett han i går i det hele tatt, enda han hadde bursdag og greier..men men...

Han vil nok bli bra, men det krever mye trening og jobb... Men det er tungt å være alene nå som man er i sisten av svangerskapet. Men han SKAL være med på fødsel har han sagt da...hihi..:)

Skrevet

Jeg føler at han vil komme på beina igjen innen 1 år hvertfall ;) han er viljesterk :)

Skrevet

Han er veldig viljesterk....Så håper han er omtrent 100% om et år...

Han er jo ute å "går" med sånn prekestol nå, selv om det ikke skal mye til før han blir sliten... Men så lenge han er oppe fra senga innemellom er det jo helt fantastisk.. .har jo tross alt brukket ryggen..:)

Men flott at du føler det....vi får stå på, det blir jo mye jobb...:)

Skrevet

Ja det er klart.. ;) regner med han vil være en gående far :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...