Tusseline Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Som kanskje mange av dere fikk med dere ble jeg gravid på 2 forsøk ved ciconia i Danmark. Jeg har nå kommet meg over den "kritiske" grensen på 3 mnd og er bare superglad. Kan bare ikke beskrives. :-) Har vært utrolig heldig, uten kvalme og stort sett arbeidet som vanlig. Har vært på ul flere ganger hvor det startet med at vi ikke så annet enn fostersekk 1 gang, deretter hjerte, så en aktiv liten baby på siste. Var bare helt utrolig opplevelse. Grunnen til at dere ikke har sett meg noe inne her i det siste er at jeg tok meg en pause da man ofte leser så mange triste opplevelser hos andre, og kanskje blir mer og mer redd og tenker negativt. Ikke fordi jeg ikke tenker på dere andre her inne. Vet hva dere gjennomgår og hvordan prosessen er med å mislykkes og lykkes, og jeg håper bare at alle sammen snart kommer etter og kan fortelle positive nyheter. Vet Smilet har kommet etter, og er utrolig glad også på hennes vegne, men blir også utrolig glad over å lese om alle sammen her som har slitt lenge og endelig lykkes. Hvordan går det med dere andre forresten?.. Dere har sikkert skrevet masse innlegg i mellomtiden som jeg ikke har fått med meg. Håper dere kan gi meg noen gode nyheter, skal se over noe av det nå, men blir sikkert for mye til å lete gjennom alt, men jeg sender iallefall over babystøv til dere alle som trenger det i håp om at dere snart vil lykkes. Det har dere alle fortjent. :-) Ønsker dere også ei riktig god helg :-) Masse lykkeklemmer fra lille
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Så kjekt med en solskinnshistorie :-) Kos deg masse videre med svangerskapet!!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Gleder meg med deg...!! Lykke til videre med svangerskapet! Klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Gratulerer så masse!!! Vi trenger å få slike nyheter innimellom, det viser at det er håp:-) Lykke til videre, kos deg!!!
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 så kjekt å høre!!! Lykke til videre!
Smilet:) Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Heia vennen:) Tenk - du er over i 2.tri.!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er jo heilt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig lykkast vi begge to:) Ser du er i bursdag i dag, men vi snakkes kanskje på msn i mårra? Din venn,
optimist.. Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Ville bare si at det er herlig å høre en solskinnshistorie her inne:)) Lykke til videre i svangerskapet:)) Suuger til meg babystøv og håper det smitter,for jeg skal også snart til ciconia...kjempespennende:)) Klem
Tusseline Skrevet 12. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2006 Ja, dette er bare helt topp :-) Har ikke vært inne og sett svarene mine før nå. Sitter her en liten stund til før jeg finner senga så ser du dette kan vi alltids ta en prat på msn. Alltid koselig det, også er det en stund siden sist også nå. Men vi ser nok hverandre på msn snart håper jeg :-) Klem fra lille...
Tusseline Skrevet 12. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2006 Takk for lykkeønskninger alle sammen :-) Som sagt håper jeg dere snart kommer etter, og optimist..., du kommer ikke til å angre på valget av å reise til ciconia, de er kjempeflike,snille og hjelpsomme der. God tur :-) Lykke til alle sammen, nå må dere snart komme med flere gode nyheter! Jeg krysser det som kan krysses xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klemmer fra lille...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Er jo bare helt fantastisk at du er gravid.. er det noe som virkelig gleder meg så er det dette!!!!!! Jeg krysser alt jeg har for at alt går bra og at du får et kjempefint svangerskap... for det fortjener du virkelig.. Får håpe vi kommer etter snart!! Nå har jeg bare så vondt at jeg lurer nesten på om jeg må ta en tur på legevakten??!! sinnsykt vondt i høyre side (eggstokk) hmm... Lykke lykke til venne... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå