Tre rosa kalver Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Jeg blir skikkelig imponert over jenta mi på 10 mnd for tiden! Hun sier: Mamma babba (pappa) Phu phu (pupp) Heja Næ (nei) Møø Bææ Aya (Ayla, storesøsters navn) Dæh (der) Jajajaja Kjempeartig =)
WWJD Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 min er 10,5 mnd og sier ingenting, men vi snakker to språk hjemme og da er de ofte tregere enn andre.. han sier forresten dæ bø jajaja mamama neineinei se men tror ikke det betyr noe ;o)
Blomman Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 sier mer enn kompisen sin han da WWJD - har ikke hørt noen ord her... dere ¨år komme så kan gutta ake og skravle...hehe
*jaja* Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 11 mnd. Sier tydeligvis ikke mye. Mammamama og pappapa. I sted sa hun bad bad (hun skulle bade) he he.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Isack er snart 10 mnd. og sier: Mamma bappa dæh (dær) møø bææ mææ dædædæ og mye annet som jeg ikke kommer på nå og som jeg ikke vet hva betyr:) Jeg har iallefall fått en skravlefant. For han prater og prater i ett sett:) hihi.. å kjempe morro er det:)
WWJD Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 hehe men det er jo bare lyder da, betyr nok ingenting selv om jeg blir aldri så tussete når han sier mamama ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå