Gå til innhold

Hvem er i 20-25 årene her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell litt om dere selv da:)!

Jeg er 22 år, gift i 2 år og har ingen barn, men ønsker veldig å bli gravid snart! Har vært klar for barn lenge, men måtte vente litt på darlingen.......når han endelig var klar....tok det laaaaang tid og nå er vi begge veldig utålmodige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er 23 og har hatt samboer i over 3 år. :) Nå bor vi litt fra hverandre pga jobb/studier. :( sukk, sukk. Ingen barn. Men, kanskje til neste år? :)

Skrevet

Jeg er 25 =)

Uff, begynner å bli gammel...hehe...neida...men føles litt sånn innimellom når venninner på 22år er 2-BARNS MOR!!!!!!

=)

Skrevet

Jeg er 22, har et barn fra før (sønn) har hatt kjæreste i snart 6 år, og vi har bodd sammen i 3 av disse årene! prøver på nummer 2 :-) (11pp)

Skrevet

Heisann! =o)

Jeg er 24 år, har en sønn på 3 år=o)

Har vært sammen med sambo i 6 år og vi har bodd sammen i 5 år=o)

Prøver nå å overtale sambo om en liten knøtt til, men han er ikke så veldig villig... Men han begynner å gli litt.... tror jeg=o)

Han jobber og jeg studerer, tenkt å bli jordmor....en dag=o) ennå 5-6 år til jeg er ferdig=o( Må ta generell studiekompetanse først...Så sykepleien og sååå jordmor=o)

Gleder meg...

Tiihii... ser nesten ut som en kontakt annonse=o)

Klemmer til dere jentene=o)

Skrevet

Hei! :)

Jeg er 21, jeg og min kjære (23) har vært sammen siden sommeren 2005.

Vi er akkurat kommet igjang med prøvinga, håper det klaffer snart.

Nå passer det så bra, jeg har fast, godt betalt jobb, som jeg trives i.

Han har eget snekkerfirma, å tjener enda bedre. :) :)

Har nettopp bygd hus, så nå mangler bare den lille :)

Klem

Skrevet

Eg er 24 år, gift (i to år) og har ein nydeleg 1-åring. Har så vidt begynt å prøve på nr. 2, men prøvinga er vel ikkje så aktiv at det gjer noko. Tar det som det kjem, ingen ting som hastar.

Skrevet

jeg er 22 og nygift, har ingen barn fra før, vi har prøvd aktivt siden juni og gleder oss veldig til spiren sitter!!! begynner å bli skikkelig utholdmodig ;)

Skrevet

jeg er 20,gift(i 2 år)vært sammen i over 5 år(han er 30)

har ei nydelig prinsesse på 19,5 mnd,å er prøver på nr 2,sliter litt å venter på utrednig

Skrevet

hei!

Jeg er 22 år. hvert sammen med kjærsten min i 3 år. bor i oslo. Har hvert klar for barn en stund og nå vil endelig gutten min og det! Håper det sitter en ny spire denne pp og at den klamrer seg fast.. Har en liten følelse på det!

Skrevet

Jeg er 23 år, hatt samboer i 2 år som jeg elsker over alt på jord :)) Endelig har jeg fått min kjære med på dette, og jeg er suuuperspent :))) (1 pp)

Skrevet

Hei hei.

Jeg er 24år, og har vært sammen med sambo i 7år, bodd sammen i ca 6år. Har ingen barn, og har prøvd i snart 3år... :/ Ting tar tid! Håper det er vår tur snart!

Lykke til allesammen!

klem

Skrevet

Jeg er 24 år. Er gift og ønsker meg veldig baby. Har måttet vente en stund før vi fikk lov å prøve av legen, men er nå på full fart inn i 1. pp. :)

Skrevet

Jeg er 23 år, vært sammen med mannen min i 8 år, samboere i 7, gift i snart 5 mnd. Har ingen barn fra før, kun to herlige katter!!

Skrevet

jeg er 22, sambo fyller 22 til tir...

har ei jente på 19 mnd... mistet i ma i uke 11 i april.

begynt på 2pp nå...

vi har vært sammen i snart 3 år og bodd sammen i snart 3 år :)

Skrevet

Er 22 jeg og! :) Har samboer og en datter på 3 år fra før. En venninne har drømt meg gravid i en uke nå, så da satser vi på at det klaffer. Hun har vært sanndrømt angående det før, hehe :P

Skrevet

Har dere vært sammen lenge da? gift i 2 år allerede...

Jeg har i januar vært sammen med min samboer i 10 år. Jer er 25, han er 28. Vi har ingen barn og ikke gifte, men har bodd sammen i 7 år. Nå er prøvinga i full gang.. Skulle egentlig hatt født et barn nå i nov, men mistet det. Så håper at det har klaffet denne måneden. Gjenstår å se om 1,5 uke..

Skrevet

jeg er 20 år.. bor samman med min kjære... ingen barn enda men en nydelig valp på 5mnd;) men vi prøver på å få barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...