Gå til innhold

Til dere som bruker MME.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hele tiden brukt vannkoker, og den lar jo bare vannet koke opp, og så slår den seg av. men så leser jeg på Nan pakken i dag "la vannet koke noen minutter". - Hvorfor i all verden må det det ? - Vi har jo ikke gjort det, og babyen vår har overhodet ikke hatt ondt i magen. Han er 11 uker, og har fått nan helt fra fødselen. Men nå begynner jeg å bekymre meg, har vi gjort noe galt, og bør vi begynne koke det i kjele nå?

Hva gjør dere?

Vi har latt dette "vannkokervannet" stå et par-tre døgn i kjøleskapet, nå leser jeg på flaskedebatten at noen mener det bare kan stå 1 døgn i kjøleskapet? Hvorfor bare så kort, kan det stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har brukt vannkoker hele tiden vi og, og det har ikke vært noe problem så det kommer vi til å fortsette med.

det med kjøleskapet vet jeg ikke.

Skrevet

vi lot og lar det bare koke opp i vannkokeren. aldri reagert noe på det.

vann blir gammelt det å

Skrevet

Vi også - koker opp i vannkoker.

De får jo mere bakterier i seg ved å putte ting i munnen, eller ved at vi kysser dem...

Og 11 uker da er det ihvertfall greit..

Skrevet

Vi har brukt vannkoker fra poden var 2 uker, er nå snart 1 år.

Funker så fint atte.

Skrevet

jeg har brukt å koke vann i vannkokeren og bare la vannet stå i den hele dagen på benken. Han fikk mme fra han var ca 1mnd, og det har ikke vært noen problem.Tar nytt vann hver morgen.

Skrevet

Jeg bruker også vannkoker..

Brukte kjele til å begynne med, men så gikk jeg til innkjøp av en vannkoker! Mye enklere syntes nå da jeg.. Og jeg lar også vannet bare stå i den aktuelle dagen, å bytter neste morgen! Funker helt fint her.. Tror ikke at det er den store forskjellen egentlig!

Skrevet

Bruker også vannkoker, går så fint så :) Vannet blir bare stående en dag i kjøleskapet før det blir brukt opp da :) Kan helt fint stå flere dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...