MayaDagmamma Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg går nå hjemme med sønnen min som blir 1 år i Mars 2007. Jeg har ledig plass for 2 dagbarn. Har jobbet som dagmamma før og kan skaffe gode referanser fra foreldre til tidligere dagbarn om ønskelig. Har også referanser fra tidligere arbeid innen omsorgsyrket. Jeg er utdannet aktivitør og har mye aktiviteter hjemme hos meg på dagtid. For å nevne noe så er maling, tegnging, forming, baking, turer og samlingsstunder noe av det som vi holder på med når jeg er dagmamma. Barna får med seg det de lager hjem. Til jul koser vi oss litt ekstra med baking og lager julegaver som barna får med seg hjem. Hos oss er det helt røykfritt og vi har ikke dyr. Inkludert i månedsbetalingen er det frokost, lunsj, og frukt. Matrialer vi bruker for å lage ting er også inkludert. Jeg bor i et barnevennlig felt. Det er lite trafikk og rett utenfor hagen min er det en stor lekeplass. Vi er stort sett ute å leker hver dag så sant været ikke er alt for ruskete. Da er vi heller inne å finner på noe ekstra koselig Hver måned får foresatte en månedsplan slik at det er lettere å følge med på hva vi skal gjøre. Hos meg får barn lov til å være barn og vi har det hyggelig sammen. De får en trygg hverdag med masse gøy og morro. Høres dette interessant ut så ta gjerne kontakt. Hilsen May-Britt Mail: [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7042865-dagmamma-ledig-i-sarpsborg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaDagmamma Skrevet 12. november 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 12. november 2006 *Dytter* Kan starte opp umiddelbart hvis det trengs, og jeg kan jobbe Turnus. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7042865-dagmamma-ledig-i-sarpsborg/#findComment-7055192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå