Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 jeg er bryst opperert og vet at detikke er sikkert jeg kan fullamme eller amme i dethele tatt skal forsøke men ønsker litt info om hvilke mme som andbefales hvilket merke er best liksom vet ikke om jeg stoler helt på nestle, det har jo vært mye tull med de før men kjenner jo engentlig ikke noe til slikt.' men er det et merke som har fått best i test eller noe? tenker da på at det må jo inneholde alle de riktige næringstoffene som en baby trenger for å vokse og utvikle seg. hvis jeg må bruke mme så ønsker jeg å bruke det beste alternativet for babyen min og aner ikke hvordan jeg finner ut hva det er. kan noen hjelpe meg med dette. har bare noen dager til termin, tenkte kansje dere her inne har litt erfaring.
Gjest Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 her går det i nan, for det er det som funker best for oss. du må nesten prøve deg fram for å finne den som ungen liker best og kanskje gulper lite av
3godklumper Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Både Nan og Collett er fine mme. Vi bruker NAN, men har erfaring med Collett fra tidligere. Har merket meg har inne at noen har vært misfornøyd med det ene og byttet underveis. Går jo fint det. Men babyer skal ha den samme melken hele tiden (altså bytte en gang er ok, men ikke støtt..) Nan er den som er mest tilgjengelig. Man får jo også ferdigblandet NAN som er gull verd på tur. Personlig synes jeg Collett lukter mye mer av barnet - men dette er jo individuelt. Lykke til framover, du har mye å glede deg til. Får håpe du kan amme likevel :-D
♡ A & E ♡ Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 nestle har vel aldri fått kritikk for å ha en dårlig MME,det er vel heller åssen de reklamerte og pushet på produktet til afrikanske mødre, som ble fatalt for mange babyer dessverre fordi de ikke hadde råd til å kjøpe det og tynnet det ut og blandet det i skittent vann. vi bruker nestle og er veldig fornøyd med den. nå har ikke jeg sett andre merker i butikken her men vet det er et par til.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Du, klart du kan stole på Nestle. Det er ikke produktene til nestle som er problemet. Det er mange som sånn politisk sett er imot nestle. Jeg orker ikke ta inn over meg det der, jeg kjøper den mme som jenta mi vil ha. Nestle sin, og hun er så frisk å fin atte.' Når det gjelder MME, så er ne bra alle sammen,m være seg nan, colett, hipp, presorbe, nutramigen...ja det er mange sorter. Men det er i bunn og grunn barnet ditt som bestemmer. Noen barn liker det ene og noen liker det andre, noen reagerer på det ene og noen på det andre. Du kan ikke ta bestemmelsen om at barnet skal ha det ene eller det andre. Næringsmessig er alle sorttene heilt på topp, bare mikroskopiske, og ubetydelige forskjeller. Begynne med ett merke og prøv deg frem. Prøv nan, funker ikke det prøv collett... Jeg har aldrig ammet, av grunner jeg ikke skal komme inn på, men nan har funket supert her. Men du må bare prøve deg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå