Gå til innhold

Presentasjon av oss her inne.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, jeg er 41 blir 42 før barnet er født, har tre barn fra før på 22,18 og 2,5 år, jeg har termin 13 Juni og gleder meg stort fordi vi mistet i uke 23 i fjor og dette blir vårt siste barn, og da skal jeg jammen nyte for fullt hele babytiden når den kommer. Bor på Nesodden der jeg trives godt.

Hei jeg er 37, runder 38 før termin i Juli. Første gang for meg og jeg er fyllt av skrekkblandet fryd :) Har en stesønn på 6 år, men han vet ikke at han skal bli storebror ennå. Har hatt en sa for 2,5 mnd siden og krysser fingrene, kjønn spiller ingen rolle, etter så lang tid er den lille velkommen uansett kjønn.

Bosatt i Grenland.

Hei alle!

Jeg er 37, og har termin (foreløbig) 26. juni. Dette er den aller første, møtte ikke han jeg ville ha barn med før jeg flyttet hjem til Trøndelag etter mange år i hovedstaden. Bor nå i Trondheim. Vi gleder oss veldig begge to - og ser fram til vi skal slippe nyheten til jul. Har enn så lenge løyet på meg en pencillinkur, men enkelte har selsvsagt luktet lunta - og direkte spørsmål får ærlig svar, i alle fall de jeg mener "bør" vite det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...