Gå til innhold

FYSJ AV MEG DERE ANONYME..

Anbefalte innlegg

Dåkker sku skjemmes!! Om dere ikkje synes det er noen big deal å skulle føde vaginalt når det er seteleie, så er det jo tydeli at det er det for mensana!! Sier ikkje at man ikkje får lov til å si meninga si her, men heller prøve å tenke seg litt om før man skriver svar på innlegg. Synes nesten dåkker er frekke..:( Hmm..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7042453-fysj-av-meg-dere-anonyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vær så god mensana. Jeg har tenkt så mykje på den situasjonen du er i. Og kan bare tenke meg hvis jeg var i samme situasjon, om det å føle seg overkjørt av leger og andre idioter. Som nærmest tvinger deg til noe du er redd for!!Håper bare at alt går bra me deg og den lille. Uansett hva fødemåten blir. At det blir en god opplevelse for deg tross alt.Klem fra meg til deg :)

Helt enig... synes de innleggene av de anonyme var direkte ufine...

Hadde blitt kjempelei meg jeg hvis noen hadde skrevet sånn til meg for noe som var såpass alvorlig for meg.

Alle skal få si sin mening, greit nok, men man kan sannelig si ting på en ordentlig måte. Å hvis de synes vaginal fødsel er ok når barne ligger i sete, så kan de si det på en motiverende og oppmuntrende måte, istedenfor slik det ble sagt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...