Gå til innhold

JEG VIL IKKE HA DISSE ANONYME HER INNE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig man bare må ignorere dem? Så kanskje de forsvinner av seg selv. Ikke vet jeg, men hvis man ser inne på Skravlesiden så kan man hvertfall se at det ikke nytter å argumentere/krangle med dem, for det er jo det de ønsker.

Annonse

syns det re greit å være anonym når man spør om pinlige spørsmål og slike ting..men å være anonym på anonym knappen hele tiden,det liker jeg ikke...

vi er jo anonyme her uansett, så hvorfor ikke stå fram med nick????

slutt å være anonyme å få dere et nick istede.. jeg har boikotten de anonyme for lenge siden, så fremst det ikke er et spørsmål...

Skjønner ikke at den anonymknappen ikke kan fjernes fra alle froum bortsett fra skravle og krangle jeg.

Det er jo bare feiginger som bruker knappen (og en sjelden gang oss andre når vi skal spørre om noe ekstra eksplisitt og pinlig, men da kan vi jo bruke skravleforumet)

jeg syns man skal få lov til å være anonyme.

å da mener jeg når man skal spørre om intime og private spørsmål...(hermorider,fødseldepresjon, osv)

.

vi kjenner jo ikke hverandre i virkeligheten.

vi kjenner jo hverandre på nick og vi får et "personlig" forhold til nickene.

Noen ganger så er det vanskelig å være "ærlig", uten at det blir misforstått.

å da er det greit å være anonym, framfor å bli utestengt.

men hvis det blir drit kasting eller useriøse innlegg,så er det bare å overse, det har jeg ikke noe respekt for

det er en "anonym" som ikke helt har forstått hvorfor mensana vill ha keisersnitt......... hvis jeg ikke har misforstått det....

se under innlegget :

'"Mensana - hvordan gikk det på sykehuset i dag ????"

tror det er det "alle" er reagerer på. ( og frekke anonyme generelt)

Annonse

Signerer på denne.. Er trist at noen skal få skape dårlig stemning her inne, men det er jo lett å se at dette ikke er spes smarte mennesker som tydeligvis mener at det de har opplevd er fasiten her i verden.. Nei det er godt det stort sett er koselige jenter her inne, med evnen til å se ting fra flere sider og forstår at verden er ikke svart/hvit.....

Bare for å forsvare de anonyme litt...Tror ikke det er så mye vits i å kaste bort tid på å være sinte på "anonyme". Overse de frekke, det finnes nok av dem i verden...Jeg vil være anonym bare fordi jeg vil(så enkelt). Folk må få ha et fritt valg ifht dette. Dette forumet er for alle. Thats life..

Hilsen "snill" anonym

Enig, var noen anonyme som skrev sårende svar på innlegge mitt:( vis man ikke har noe positivt og si så kan man heller holde kjeft. Og vis man alikevel ikke kan dy seg så burde man ha baller nok til og skrive under!

Jeg har ikke lest alle de anonymes innlegg, men kan ikke huske å ha kommet over noe graverende. Å påpeke at noen kanskje overreagerer eller sogar er ute etter oppmerksomhet, er helt på sin plass så tydelig som nettopp dette har vært i det siste. Det som virkelig er patetisk her inne, er den kretsen som bare tillater ytret helt spesifike meninger, og blir drit fornærmet dersom noen kan minne om å være uenige. Trodde dette var noe som hørte barne- og ungdomsskoletrinnet til, men den gang ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...