skorpion-75 Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Gratulerer såå mye med dagen alle sammen. Håper dagen har vært super for dere:-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 Hipp, hipp hurra! Håper der har hatt en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 10. november 2006 #3 Del Skrevet 10. november 2006 Tuuuusen takk, har hatt en helt grei dag med full rulle på jobb og dekkskifting på bilen (i pisseregn) før jeg endelig kunne komme meg inn og feire med pizza og kake, hehe! Joakim hjalp meg å pynte sjokoladekaka med "monster" og "steikemenn" og den ble såååå fin, hehehe.... (nonstop og seigemenn men det forsto dere sikkert, hihihi) ;o)) Skal ut på byen i morgen og svinge hoftene og jeg gleder meg villt!!! Blir kjempekjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 10. november 2006 #4 Del Skrevet 10. november 2006 GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 11. november 2006 #5 Del Skrevet 11. november 2006 Gratulerer så masse med dagen i går alle tre! Er det dagen derpå i dag eller ble feiringen holdt i sømmelige former?? Uansett :3 ganger HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 11. november 2006 #6 Del Skrevet 11. november 2006 hurra, hurra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 11. november 2006 #7 Del Skrevet 11. november 2006 Gratulerer med dagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 11. november 2006 #8 Del Skrevet 11. november 2006 Hipp hurra! Gratulere så masse med dagen til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 11. november 2006 #9 Del Skrevet 11. november 2006 Hipp hipp hurra for alle sammen. Håper dere har kost dere på dagen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 13. november 2006 #10 Del Skrevet 13. november 2006 Tuuuusen takk! Så hyggelig at du husket på oss!! Er sinnsykt mange som er født denne dagen. Jeg kjenner 5 stykker med meg.... Hadde en strålende helg, masse fine gaver... Bare luksus til meg selv, ikke noe fornuftig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå