Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Har to barn fra før, Sol og Leo. Ønsker hjelp til å finne navn-alternativer til nestemann... Vil gjerne ha navn på tre bokstaver som også har et symbol.... mine to synes det er stas å kunne tegne navnet sitt ( sol og løve) og jeg ønsker det samme for nr 3, men sliter litt med fantasien.... Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 Her kommer mine forslag! Kanskje ikke alle som er like aktuelle i Norge, og kanskje ikke alle som er like enkle å tegne heller... Men men... Lykke til! JENTE: Navn: Betydning: Opprinnelse: Ain Øye Arabisk Ula Sjøjuvel Keltisk Ena Kone Engelsk Lea Ku Hebraisk Peg Perle Gresk Tia Prinsesse Gresk Uma Hest Japansk Bel Epletre Hindu Ami Venn Japansk Cho Sommerfugl Japansk Ren Vannlilje Japansk Siv Brud Norrønt GUTT: Ulf/Ulv Ulv Norrønt Are Ørn Norrønt Per Stein Skandinavisk Uri Lys Hebraisk Dov Bjørn Hebraisk Ari Løve Hebraisk Kai Piletre Hawaiisk Zev Hjort/Ulv Hebraisk/Hindu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 10. november 2006 #3 Del Skrevet 10. november 2006 Hm... det var ikke så lett gitt. Her er noen navn som betyr noe, om de ikke akkurat er et symbol i seg selv: Arn (betyr ørn) Alv Ulv Ask (et tre) Eik (et tre) Siv (kanskje litt kjedelig å tegne et strå?) Mai (vietnamesisk ord for blomst - og vi tenker jo på våren) Vår (her kan man jo også tegne en blomst) Pia (en jente) Det aner meg at dette ikke er helt det du er ute etter. Lykke til da, håper noen kommer med noen riktig kreative forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. november 2006 #4 Del Skrevet 10. november 2006 Hei igjen! Måtte bare ha en liten opprydning! Hadde ganske lange mellomrom mellom hvert av ordene, men da jeg publiserte innlegget forsvant mellomrommene, og alt ble jo bare rot! Så nå har jeg fikset litt på det, sånn at det forhåpentligvis er litt mer leselig... Ain - Øye - Arabisk Ula - Sjøjuvel - Keltisk Ena - Kone - Engelsk Lea - Ku - Hebraisk Peg - Perle - Gresk Tia - Prinsesse - Gresk Uma - Hest - Japansk Bel - Epletre - Hindu Ami - Venn - Japansk Cho - Sommerfugl - Japansk Ren - Vannlilje - Japansk Siv - Brud - Norrønt GUTT: Ulf/Ulv - Ulv - Norrønt Are - Ørn - Norrønt Per - Stein - Skandinavisk Uri - Lys - Hebraisk Dov - Bjørn - Hebraisk Ari - Løve - Hebraisk Kai - Piletre - Hawaiisk Zev - Hjort/Ulv - Hebraisk/Hindu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #5 Del Skrevet 10. november 2006 gutt: Rio - betyr "elv" på spansk og portogisisk. Dag - betyr det samme som navnet Neo - betyr "gave", betyr også "ny" Sam - betyr "sol" jente: Moa - betyr "mor" Fay - betyr "fe" Nia - betyr "stålende", "skinnende" Ada - betyr "glad" Ani - betyr "bølge" Emi - betyr "smil" Ava - betyr "vann" Eli - lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #6 Del Skrevet 11. november 2006 Gea Liv Lys Rav Om du åpner opp for flere bokstaver: Rose Iris Jade Luna India Storm Birk Rain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 11. november 2006 #7 Del Skrevet 11. november 2006 Ask (treet) Are/Ari (ørn) Siv (strå) Liv (?) Lin (mild, kanskje litt abstrakt) Per (sten/klippe) Max (stor, kanskje litt abstrakt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 Guttenavn: Orion (tegne orionsbelte). Storm(kanske ikke det mest pedagogiske navnevalget) Jentenavn: Luna (månen) Nova (stjerne) Lykke : ) viola (fiol blomst) veronika (blomst) vanskelig dette... Lykketil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå