Gå til innhold

Åååå, sku ønske jeg hadde holdepunkt i syklusen! <sutre sutre>

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner deg godt.. Hvor lang syklus har du vanligvis? Bruker du EL test? Ikke reis hvis du tror det er en mulighet for at du kan bli bravid i helgen. Det vil du bare irritere deg MAX over hvis du tester negativt neste gang.

Jeg for min del vet med ganske stor sikkehet når jeg har EL og vi har virkelig kjørt på men uten resultat. Frustrerende det og.. GRRR..

Klem

Hmmm. Hørtes desverre forferdelig kjent ut! Har tempet i to måneder nå, men denne pp har jeg ikke funnet EL og er nå på syklusdag 24! Har selv syklusssèr på mellom 32 og 40 dager.. Sånn cirka... hvis ikke kroppen bestemmer noe annet! :/

Hadde det vært meg hadde jeg tatt en "koserunde" før turen og en da jeg kom hjem.. Sædcellene kan jo leve en stund inne i deg...

God helg!

he he, man vil vel aldri føle at man har ultimate forhold uansett:)

Har ustabile sykluser, 29-36-41-47-38-37 etter P-plaster slutt... Så jeg hadde litt regnet med at denne syklus skulle bli 37 dg eller mindre siden det ser ut til å gå den veien.

Er på dag 21 nå!

Bruker EL-tester, men foreløpig denne syklus veldig forvirrende resultater, dog ingen positive som jeg har sett. Men begynte å teste sent denne PP pga liten beholdning av EL-tester, så jeg kan jo ha hatt EL før jeg begynte :P Og nå har jeg bare tre tester igjen, så nå MÅ jeg få ett eller annet tegn snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...