Gå til innhold

Litt teit, men... "ringtesten"?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

He he... synes det er litt gøy å prøve om ulike tester for å finne ut hvilket kjønn, virker. Sist jeg var gravid, var det en som tok "ringtesten" på meg... Du skulle rive ut et av dine egne hårstrå, knyte dette i en ring du hadde på deg og holde den over magen. Ringen vil da enten bevege seg i sirkel eller fram og tilbake. Husker ikke hva som tydet på hvilket kjønn. Noen som vet?

Fortsetter under...

Sirkel= jente

Fram og tilbake= gutt

Ta den enten på håndleddet eller magen.

Den vippet frem og tibake da jeg gikk gravid sist-og det ble en gutt:)

Nå er jeg spådd jente, tatt ringtesten på mage+håndledd (sirke begge plasser)

Men seff er det uansett for meg egentlig..Men hadde vært kos med en av hver;)

Jeg tok ringtesten i går med ei dame som har gjort denne testen i alle år, og den stemmer 98% sier hun. Men det er ikke riktig at sirkel gir jente og frem og tilbake gir gutt. Det du skal se etter er dette:

1) La ringen henge over håndleddet ditt til den begynner å gå i sirkel. Dette kalles for "pendling"

2) Så kommer tegnet på om det er gutt eller pike. Hvis ringen går langs armen frem og tilbake, er det jente, går den på tvers er det gutt.

Jeg som har ett barn fra før, viste først gutt og så begynte den å pendle i sirkel og så viste den jente.

Vi prøvde dette på damer som er bestemødre nå, som er ferdig med å få barn, og den ene dama har gutt, jente gutt, i den rekkefølgen.

Vi testet henne. Først gikk ringen rundt og "pendlet"

Så begynte den å gå på tvers av håndleddet (gutt)

Så pendlet den igjen

Så gikk den på tvers av hånden (jente)

Så pendlet den igjen

Så gikk den på tvers igjen (gutt)

Så stoppet den.

Det var helt utrolig, for den stoppet når du ikke hadde flere barn, eller ikke skulle ha flere barn. På meg stoppet den etter den hadde vist en gutt (som jeg har i deg) og en jente (som jeg kanskje får nå). Etter dette skal visst ikke jeg ha flere barn, noe jeg også har planer om.

Dette var utrolig spennende, og alle vi damene/jentene som satt der ble testet. Noen hadde ingen barn, andre hadde fler, og det stemte på alle!!!!!

Håper du skjønte hvordan testen egentlig fungerer, og prøv det en gang til, så kan vi jo se om det stemmer når babyen kommer :-)

Lykke til!

#klem#

Annonse

Sprøtt, nå prøvde jeg dette og så etter det su skrev i stede for sikrel og bare pendling. Jeg har to gutter og venter nå nr 3. Resultatet ble:

*Mye virring og vridning

*Litt sirkler

*Så kraftig og tydelig pendling på tvers over håndleddet

*Stoppet og og vrirret og sirklet litt

*Begynte å pendel på ny, litt svakere, men likevel tydelig på tvers over håndleddet.

*Stoppet en gang til og virret litt

*Begynte å pendle på ny, men denne gangen på langs av håndleddet (vet ikke hva jeg får denne gangen)

*Virret litt og stoppet helt opp

Vi har tenkt å få tre barn, så dette var jo treffende da...

Så moro!

Dette er selvsagt lettest5 om noen andre gjør det på deg, at du ikke gjør det på deg selv.

Blir moro å se hva vi får, om dette stemmer.

I forhold til at jeg er spådd jente på ringsten, så viser det gutt på den kinesiske kalenderen. Vi får bare vente å se hva som stemmer :-)

Hei

Jeg er 11 uker på vei, tok nå denne testen. Jeg har 2 barn fra før, jente, gutt,

Først gikk den rundt, så begynte den å gå på langs av hånden - Jente

Så rundt igjen, så på tvers av hånden - Gutt

Så rundt igjen, så på langs av hånden - Jente

Stoppet så opp.... skummelt :-)

Vet ikke om det er jente jeg får nå, men det stemte jo ihvertfall med de 2 første.. Har prøvd å bli spådd her inne , de fleste sier Gutt. Kinesiske kalenderen her inne sier gutt, på babyverden Jente, på gravid.se = Jente, Snartmamma = Jente... Det er vel kun ultralyden som kan gi det riktige svaret...

Kommer sikkert til å prøve denne testen på flere jeg kjenner jeg nå altså... Synes nesten det var litt skummelt.. he he...

Hei på deg!

Ja dette var spennende!

Jeg syns dette var litt vemmelig jeg også, for det viste så tydelig på alle at det stemte! Og nå stemte det jo på deg også, i alle fall på de to første!

Det blir bare utrolig moro å se hva vi får:-)

Er heldigvis bare 4 uker til jeg får vite det!

Lykke til!

Klem

Annonse

Så artig da...måtte jo teste :-)

først i sirkel så gikk den på tvers an armen (har en gutt fra før)

så i sirkel igjen og så på langs med armen (hadde en SA i juli)

så i sirkel igjen og så igjen på langs med armen. (så det blir kansje en jenta da)

og så i sirkel før den stanset opp.

Ut fra den kinesiske skulle min sønn ha hvert en jente og nå sier det at det blir en gutt så hvem vet det kan nok like gjærne bli en jente.

Så det blir spennende å se hva det blir :-)

Morsomt.

Jeg har en abort, ei jente og venter nå en til.

Ringtesten viste:

sirklet

pendlet svakt på tvers = aboten (?)

sirklet litt igjen

pentlet sterk på langs = jenta mi

sirklet litt igjen

pendlet sterkt på langs = jente i magen (?)

sirklet litt før den stoppet.

Den kinesiske kallenderen sier også at jeg venter jente nummer 2.

Gleder meg til å se hva UL sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...