Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hvordan klarer dere å ha sex? Eller venter dere med det til babyen er stor nok til å ligge på eget rom eller egen seng?? Jeg hadde problemer med det de første ukene når nurket lå ved siden av meg i egen seng, men nå er nurket på eget rom, og da går det greit.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Det finnes vel flere rom i huset?
Gjest Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg samsover ikke, men gullet sover på rommet vårt. Vi har ikke sex på d rommet hvis hun er der.. Da benyttes gjesterommet stua.. Hvis hun sover ute i vogna så benytter vi senga på rommet vårt...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor har dere ikke sex på rommet hvis hun er der? Sover hun veldig lett? HI: Vi samsov en periode, men ikke før etter nattamming. Dermed rakk vi sex før han kom oppi sengen :-)
Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Trives ikke med d... Liker ikke tanken bare...
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Svarer selv om jeg ikke hører til her, jeg ;o) Vi har samsovet siden snuppa ble født, og vi har ikke noe problem med å ha (rolig) sex når hun sover tungt. Ruller dyna opp mellom oss så hun ikke "er med" om hun skulle slå opp øynene. Men hva i alle dager er det der med at sex MÅ foregå i dobbeltsenga? Det er jo mye mer spennende å finne litt andre steder, da... Og all kosen - ligge på armen og slikt, det kan man da fint ta i sengen uansett? Jeg er ganske sikker på at spiren i magen ble unnfanget med snuppa sovende ved siden av ;o)
Muffinsmamma Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Har man alltid sex om kvelden?? Det skjønner ikke jeg at man orker.. da er jeg trøtt! Vi har sex på dagtid eller på ettermiddagen. da ligger gutten vår og sover eller leker i sin egen seng.
3godklumper Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 hehe - prøv å ha sex på ettermiddagen rundtomkringihuset med 3 barn Den dagen minste ble unnfanget hadde vi oss i kjelleren! på murgulvet. Eneste muligheten vi hadde den dagen. Romantisk unnfangelse var det ikke, men minneverdig! :-D
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Da er nok de fleste gubber på jobb tenker jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå