Gå til innhold

Et spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål..

Snuppa mi sover så forskjellig fra hver dag.. I dag hadde hun gud vet hvor mange lurer på 15-30 min.... :( Men i går hadde hun 2-3 lurer på 1-2 timer....

Problemet mitt er.. jeg tør ikke begynne på ting mens hun sover for plutselig er hun våken.. Har opplevd å gå i dusjen mens hun sover og måtte gå ut splitter naken med shampo i håret.... Måtte bare bytte bleie, men kvier meg for å gjøre ting som tar litt tid som dusjing.. Hvordan gjør dere d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter ikke i gang med store prosjekter, men beibein tar ikke skade av å skrike til jeg har tørka meg etter dusjen. Av og til må han faktisk skrike litt hvis jeg er litt opptatt. Hva hvis han hadde hatt eldre søsken som måtte hatt oppmerksomhet? F.eks hjelp til tannpuss? Sånn tenker jeg noen ganger. Ikke at jeg lar han ligge å skrike i tide og utide altså, misforstå meg rett :)

Han har ikke noe "system" på sovinga si han her heller. I dag har han hatt sovedag. Andre dager klarer han seg med en lur midt på dagen. Er 10 uker

Skrevet

da går du i dusjen, og gjør det du skal=)

begynner hun å skrike, ja så lar du henne skrike..

ikke noe problem den lille tiden du er i dusjen=)

lykke til...

( gikk du ut av dusjen med såpe i håret å byttet bleie???? )

isåfall, den bleien kunne fint ventet til du både hadde dusjet og kledd på deg...

Skrevet

Ja.. hehe gjorde d... :/ Klarer ikke la henne skrike.. Syns d er så sælt å høre på.. Men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...