Gå til innhold

NÅ ER JEG VOKSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

For dere som ikke vet det, så er man ikke voksen før man har laget en marsipankake/bløtkake til eget bursdagsselskap!!!

Og nettop det har jeg gjort!!! WOW

Står på kjøkkenbenken i all sin prakt! Med hvite og brune sjokoladehjerter og "24" i blå marsipan. Og den er ikke for pingler -

bunn

hjemmelaget syltetøy (tror det var rød rabarbra...? syrlig&friskt hvertfall!)

banan, trukket i sitronsaft

hakket stor freia daimsjokolade

pisket krem m vaniljeekstrakt

"bunn"

appelsinsaft/sitronsaft

vaniljekrem

kiwi og hermetisert pære

pisket krem

"bunn"

vaniljekrem

litt kiwi- og pærerester

restene av sjokoladen

marsipanlokk

oh lala

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7041881-n%C3%A5-er-jeg-voksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Har bursda på sønda, da..men har noen venninner over i morgen..egentlig nesten så jeg angrer (planlagt for lenge siden) fordi jeg er så utrolig sliten og huset ser j#vlig ut...men to venninner hjelper å rydde og lage mat...så det blir sikkert koselig..(men varer nok ikke lenger enn noen timer tenker jeg.. ;)

Annonse

hehe..kanskje jeg skal legge ut bilde av kaken og bordet jeg pyntet i dag tidlig..hihi (kan ikke gjøre noen verdens ting i morgen..ellers blir jeg utslitt og kommer til å be gjestene gå etter 30min..hehe..har stekt 4pk kjøtt oxo, lagd sennepssaus og gjort klart til å lage guacomole...og lagd gele i dag oxo - min favoritt - rød, orange og grønn ;)

vent litt så skal jeg se hva jeg får til.. ;)

og jeg lagde ikke sukkerbrødet..det får bli 25årsdagen! eller xxx xxxxxs ettårsdag! :)))

Grattis som voksen da... æ trudd nu ikke æ va voksn enda, men æ har laga mange marsipan og bløtkak tel egen bursdag... hm... men æ sei jo alltid at æ ikke e bidd voksn nok kvær gang nån spørr om æ vil ha kaffe...

Ja,ja... ha en fantastisk bursdag du da ;D

Stoor klem

Annonse

snupidupi ..hehe ja nå skjønte jeg ikke helt om det var det at du tok den..eller at du ikke tok den..hihi..siden assa er jo som du sa veldig østlendinguttrykk..eller hva jeg skal kalle det.. For assa er jo ganske "ungt ord" å bruke..så det var kontrasten i setningen, da.."jeg er voksen assa!!" du skjønte det vel kanskje..hadde uansett sikkert vært enda morsommere om du haded sagt det på dialekten din..slik som tenåringer i molde begynner si "jeg" i stedet for "i"...(det er forresten utrolig synd...synes jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...