Sørland Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Sitter konstant med den vonde tanken: Tenk om jeg aldri komer til å bli mamma.. Kjenner tårene presser på.. Er bare så redd.. Følelsen er helt j****g... Hva er sjangsen for at par blir ufrivillig barnløse i dag?? Jeg vil jo bare være normal jo............ Alt er helt normalt hos meg bare det at binyrene produserer for mye androgener. Noen med det samme?? Jeg tror jeg ikke er helt klar for denne følelsesmessige berg og dal banen.. Men fikk beskjed av gynekologen at vi ikke burde vente i mange år med å prøve.. Hun sa at det ikke burde gå mer enn et par år.. Jeg fikk pergo sist jeg var hos gyn. Mannen måtte levere inn sæd prøve. Tror det virkelig gikk opp for han at vi er slitere. Han fikk rett og slett totalt fnatt. Han ville vente nå plutselig. Lei meg for det... Men må jo bare respektere han. Jeg elsker han jo og han elsker meg så vi får bare la ting synke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7041877-er-s%C3%A5%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
susse Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 Hei på deg! Redselen din kjenner jeg godt igjen, og den kommer dessverre ved ujevne mellomrom. Jeg kan godt forstå at mannen din synes det er ekkelt at han må levere sædprøve. Min man likte det heller ikke og grudde seg veldig. Vi hører til på riksen og der var de kjempe profesjonelle og det hele gikk veldig fint. Det beste er å prøve å få ham til å bare hoppe i det. Det hele er veldig fort gjordt. Og skulle det vare slik at dere til slutt må videre til ass.befruktning må han jo levere flere ganger. Gi ham noen dager så det får synke litt inn og prøv å snakk med ham om det på nytt. Lykke til framover Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7041877-er-s%C3%A5%C3%A5-redd/#findComment-7042106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå