Easton Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Verdens vakreste barn?Ja det mener vel alle foreldre at de har fått hehe. Og jeg er vel ikke i tvil om at mine blir det også. Venter tvillinger, med en jamaicaner. Trudde først det kunne være eksen min som er oppr fra Nigeria, men etter ultralyd var det ikke tvil om at det var mye senere. Men uansett blir mine barn en antydning mørkere enn meg, og det er bare fint, for jeg er veldig bleik.Ellers så foreslår jeg for dere som tviler og er i et forhold, si det, min bror levde i 15 år og trudde at vi hadde samme far, og så ble han fortalt at han hadde en annen enn meg. Det ødela gutten. Han kutta ut forholdet til min far, og har i dag ingen kontakt med den biologiske, da han nekter. Eller så er det en utrolig påkjenning i et svangerskap og bære på noe sånt, det er nok av andre ting du vil bekymre deg over. Ellers lykke til alle dere som ikke vet, bare sørg for å være ærlig med de rundt dere, hvis de har et problem med det, ja så får det være deres problem. Dere skal nemlig nyte svangerskapet, og være positiv, slik at dere får positive barn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7041757-fortell-sannheta/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå